Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vychází mi dvě možnosti :

1. po dohodě nedávat dárky ;-D. Neosvědčilo se. (jeden nedodrží a je konflikt)

2. dávat dárky, ale pravděpodobnost úspěchu je malá ;-D. Nevybírat to, o co si obdarovaný řekne (konflikt - žádná představivost nebo obdarovaný řekl vědomě srandičku (test pozornosti)).

Přenést pozornost mysli na obdarovaného a vybrat nějakou blbost, kterou by si sám nekoupil.

Není co pokazit, protože první dvě možnosti minimalizují úspěšnost ;-D;-D;-D. Občas to vyšlo (u rodičů i dětí).

pozn. u rodičů jsou už z podstaty všechny dárky zbytečné (komentář - já už to neužiju asi znáte) :-P. Přesto mají stejnou radost jako děti. :-)

0 0
možnosti
Foto

... chichichi, už nic nečekám... Ani ve svátek, ani narozeniny, myslím že po 16 letech ani neví, kdy je mám. :))) dřív, když jsem čekala, bylo to zklamání, proto nemám ráda překvapení.

0 0
možnosti

Také se v některých větách poznávám, dokonce i moje žena v nich figuruje.:-)

2 0
možnosti

Když se s manželkou dohodnete, že si nebudete dávat na vánoce dárky, tak jde o dobře připravenou past. Doporučuji, nikdy, nikdy tomu nevěřte!

5 0
možnosti

Já mám nejraději dárky, které se dají sníst nebo vypít. A které mi zároveň chutnají. :-)

2 0
možnosti

J42a84n 10P86a71v25e82l

29. 11. 2019 7:51

Přesně. Ideální dárek je, který se spotřebuje do šesti měsíců. Jídlo, pití (to co člověk skutečně pije), doutník, čokoláda, knížka, zážitek (který ten člověk skutečně chce), zájezd, ... .

2 0
možnosti

L25u87d23ě60k 21T11o31n31d50r

28. 11. 2019 16:08

Bylo by zajímavé zjistit, kolik manželských páru si na vánovce nedává žádný dárek. Kolik mužů nedá své ženě "pod stromeček" nic. A kolik žen nedá nic svému muži.

0 0
možnosti

Vánoce mají být takové to " hezko"... Ne od září reklamy, jak nutně potřebuji nový telefon a mláďata nesmyslné hračky. Je to zvláštní, ale Vánoce máme krásné až od úmrtí mámy. Kdy si vážíme jeden druhého, ne luxusně zabaleného auta nebo dovolené v Karibiku.

0 0
možnosti

I12v25a24n91a 44L97a33n27c90e

28. 11. 2019 13:38

Nerada prijimam darky, predstirat nadseni a jak se mi ta vec opravdu hodi, je vycerpavajici. Presto rada darky davam a pozaduji od obdarovanych patricne nadseni, jak dobre jsem vybrala. Pouceni: nedelej druhym to, co nechces, aby delali oni tobe.... snazim se darky nekupovat, ale je to nekdy tezke...

2 0
možnosti

Takto poučen jsem vyšel již ze svého rodného domu. Leč s moji současnou přítelkyní to takto nejde. Mám to ale poměrně jednoduché, sbírá přebaly od čajů:)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS