Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I58v17a55n90a 91L89a85n75c57e

28. 11. 2019 13:49

Jsem take tchyne, ale u nas to funguje uplne opacne. Jsem neschopna, jsem bordelarka, klice a nejenom je, hledam neustale, nic si nenaplanuju a pokud neco planuju, tak to neklapne. Takze, kdyz mlada ma prijit, tak u nas je hysterie: uklizime. Skladam deku na gauci: opravdu jsem si po obede nezdrimla, to by me ani nenapadlo, kdyz je tady tolik veci k uklizeni a k pulirovani. Edno, nechtela byste byt moje snacha?

0 0
možnosti

Tak celkově Vám snad převažuje plus nad mínusama, ale když se přičte ještě to zadlužení:-/

Tak přeji ať nelitujete;-)

2 0
možnosti

Proč jste do toho šli? 8-o

1 0
možnosti

Ano - určitě je to strašná ženská. Ale docela rád bych tu viděl její názor na Vás:-) Schválně jí to nechte přečíst:-))

1 0
možnosti

E50d20n12a 13N38o77v88á

20. 11. 2019 18:45

Názor je jasný. Jsem líná, místo abych uvařila, tak si píšu blbosti, odhazuji klíče pokaždé na jiné místo a pak se divím, že mám bordel atd. Prostě nejsme kladné postavy :D.

1 0
možnosti
Foto

Je jedno krásné úsloví: Obliba tchyně stoupá se čtvercem vzdálenosti od ní:-);-)

13 0
možnosti

Tak tomuhle se říká pomlouvání osoby, která se nemůže bránit. Ještě je všemu rodinného příslušníka. Od vás vůbec ne hezké, ale máte zde i lidi, kteří vám obrazně řečeno tleskají...

1 7
možnosti
Foto

Viděla bych to jinak. Tchyně byla určitě první, která blog četla a zasmála se tomu. Nevěřím totiž, že kdyby vše v blogu byla pravda, Edna by souhlasila s bydlením tchánovců přes chodbu. ;-D

6 0
možnosti

Já jsem měla úžasnou skvělou druhou maminku, vlastně kamarádku ... můj manžel, bohužel, tchyni. Protivnou. ALE - co nezabije, to posílí.

R^

2 0
možnosti

já a moje švagrové máme manželovu mamku :-) je s ní legrace, poslouchá rock a skvěle vaří. máme kliku ;-) doufám, že ona taky nelituje, že její kluci mají nás tři :-)

1 0
možnosti

P46e95t60r 39M92u25n37z90a41r

19. 11. 2019 14:55

Panebože, kdo přišel na ten šílený nápad, nastěhovat si rodiče blíž jak půl kiláku od sebe? To neskončí dobře. Já bych tohle nesnesl ani se svými rodiči, natož s cizími.

17 0
možnosti

L87u88d54ě77k 92N55ě70m46e67c

20. 11. 2019 13:39

Na to se jen dá říct - "máš, co jsi chtěl". ;-D

0 0
možnosti

Až i Vy budete jednou tchyní, rád si přečtu Váš komentář.

1 0
možnosti

Myslím, že bude hodně podobný:-) Ostatně se domnívám, že by paní Edna komentář z pozice tchýně vysmahla obratem levou rukou

Ostatně, mohlo by to být dobré téma příštího blogu. A další díl "jak to vidí muž"

0 0
možnosti

Mne hlavně zajímá, na kom je ten váš choť víc závislý, jestli na vás nebo na matičce. Pozná se to podle intenzity a délky záchvatu, který podobný "muž" dostane, když takovou osobu ztratí a nemůže se jí buď věšet na krk nebo na ní dělat ramena.

0 0
možnosti

E61d38n60a 49N81o53v46á

20. 11. 2019 18:47

U starších osob mi přijde přestěhování blíže k mladým jako docela normální přirozené rozhodnutí, nikoliv patologie.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS