Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na druhém břehu řeky Kongo potkal Bonobo kamaráda. " Už jsi to četl?", co " No, že kolikrát týdně souložíš, tolikrát jsi člověkem". " Nepřeháněj, tento týden to bylo 265 krát a stále jsem opičák.;-D

0 0
možnosti

Sex nebo svíčková? Neváhej a jez!R^

1 0
možnosti

"Kolikrát týdně souložíš, tolikrát jsi člověkem."

Dobrý, ale ještě tam chybí:

"Pokaždé s jiným!";-D

4 0
možnosti

Jelikoz to autorka nespecifikuje, tak se to nevylucuje. Dulezity je pocet souloží a je jedno s kym...

1 0
možnosti

Baví se dvě kamarádky: "Kdy jsi měla naposledy sex?"

"V sobotu, .....................jo, v sobotu to byly tři roky."

9 0
možnosti
Foto

Sexem se vždy dá mnoho získat, přijdou však jiné priority, které ho upozadí, na tom se shodneme my dříve narození, mladí ať ho preferují, rozhodně pomůže více, jako hodiny strávené v posilovně, nic vám svalstvo lépe neuvolní a vztah nezpevní.

Když chodím se svým psem kolem tohoto zařízení a vidím kolik mladých tam potí triko, jsem ráda, že za nás nic takového nebylo a my potili noční úbor a to s mnohem větším účinkem pro naše zdraví.:-)

7 1
možnosti

Tak nějak jsem si vzpomněl na jeden hezký vtip Petra Urbana, jak manželé v létech stojí nad dvojicí souložících bezdomovců a on prohlašuje: "Vždyť jsem Ti říkal, že tohle je zábava spodních deseti tisíc.";-D

9 0
možnosti

Ne Hink, když si ho honíš, tak to se nepočítá...

0 0
možnosti
Foto

A co když si ho člověk nehoní sám, ale ve společnosti, či je honěn?:-)

1 0
možnosti

:-).....Paní autorko, velká gratulace ! Je vidět, že jste zvolila správné téma! Je to lepší jak politika!

Před léty, to jsem ještě byl puberťák v důchodu a seděl jsem u piva se známými, jsem se pravidelně ozval .....chlapi, vy se pořád bavíte o žrádle nebo o nemocech! Bavme se chvíli také o sexu! Odpověď......na co to je? R^R^R^V

5 0
možnosti

Paní autorka mi připomněla jednu dávnou historku, kdy si naše kolegyně stěžovala, že manžel nic. Tak jsme radily vykoupat, navonět, koupit si nové svůdné kalhotky a nahoře nic. Vzít na sebe župánek a sednout si na manžela do křesla. Ten měl ruce za zády a ani je nevyndal a nic. Druhý den nás ta dotyčná pěkně seřvala, že jsme ji poradily a zase nic. Zřejmě to byl nějaký axeuál. Jinak paní autorce díky za článek, docela se mi líbilo jak by radila aby se celý den manžel staral a žena odpočívala a večer na něj doléhala.

2 0
možnosti
Foto

A nebyl už ztuhlej a studenej...?

2 0
možnosti

Jednou se mi zdál sen, že jsem takhle ležel na gauči, manželka přišla z práce, sebou přivedla šlapku a už od dveří volala: miláčku, ta je tady pro tebe, já musím uklidit byt.

No a to mě přivedlo k testovací otázce pro dámy:

Kdybyste měly na výběr:

a) najmu šlapku chlapovi, abych mohla v klidu vygruntovat,

b) najmu uklízečku, sbych mohla strávit chvíle se dvým chlapem,

co byste si vybraly?

Když jsem se manželky před deseti lety ptal, vybrala správně. Dneska už nemám odvahu ptát se znova.

8 0
možnosti

No nevím, co vyjde laciněji ? Uklízečka nebo šlapka ? O cenách úklidových služeb mám jakž takž páru, ale o cenách prostitutek ne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik