Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy máte jiný kamarádky, než mám já. Dáme si víno, a je po problému. Ad 1. další televize, ad 2. nevšímat si toho, ad 3. a 4. - najít si taky zajímavou práci, ad 5. nikoho do ničeho nenutit, ledaže by pán byl masochista. :-) Ano, všechno zjednodušuju.;-)

0 0
možnosti
Foto

Četl jsem a poté karmoval, a teďR^:-)

0 0
možnosti

E87d48n57a 59N93o22v65á

28. 7. 2019 16:40

Děkuji :)!!!

0 0
možnosti

Tak, jak to dnes sleduji, tak je zřejmé, že ve vztazích je možné asi úplně všechno a bohužel mnohé stojí na hliněných nohou od samého počátku, člověk by měl mít své priority a zároveň uznat, že vztah je i o kompromisech z obou stran. Jsem s ženou přes 30 let a za celou dobu jsme neměli žádnou krizi ve vztahu a to se teda na docela dosti věcech neshodneme;-).

0 0
možnosti

E86d37n49a 28N73o52v63á

28. 7. 2019 16:38

Ono jsou priority a priority. Tohle jsou takové mini prioritky :).

0 0
možnosti

Křest dítěte by měl být s jeho dobrovolným a kvalifikovaným souhlasem - tedy v plnoletosti. Až poté, co pochopí, co to obnáší a až se rozhodne, že také sdílí ideologii s tím spojenou. Do té doby je to ideologické znásilnění dítěte jeho rodičem.

Kázání o víře malým dětem by mělo být bráno narušování vývoje dítěte stejně, jako věci kolem sexu. Tabu, dokud dítě nebude schopno takové věci pochopit.

Ale chápu, že pak by náboženství ztratila drtivou většinu "věřících", a že to tedy nejde. :) Nicméně takto svobodně pokřtění by nebyli jen falešní věřící, ale skuteční - protože se pro to rozhodli, ne protože jim to někdo navalil do hlavy, když se nemohli bránit.

Vzkažte to té ženě, že omezuje svobodu myšlenkového rozvoje svého dítěte.;-)

1 0
možnosti

E66d42n36a 85N13o73v65á

28. 7. 2019 16:37

Já to zase tak dogmaticky nevnímám :). Jakože by mi osobně bylo jedno, kdyby mě někdo pokřtil v mých 8 měsících.

Omezení svobody myšlenkového rozvoje dítěte zní dobře :D.

0 0
možnosti

Tak to masteda Edno moc zajimave zamestnani, bavit se s takovymi zajimavymi klientkami, domnivam se, ze uz se nemuzes dockat, az po materske zase nastoupis;-)

1 0
možnosti

E93d51n60a 68N73o14v94á

26. 7. 2019 9:43

Milý Dane, však víš, tohle nejsou mé “reálné” klientky, ale mé kamarádky :). O klientských bych si v žádném případě nedovolila psát blog. Mám přísný profesní kodex. A mé kamarádky jsou ok s blogy. Kdybych psala o klientech, tak by to bylo maximálně neohleduplne a navíc vážně psycho, však si jisté vzpomínáš, co jsem všechno resila, v některých případech i trestné činy. Děkuji za koment!! Alespoň objasnit, ze se vážně nejedna o klienty :).

0 0
možnosti

J63a18n 30R32á20ž

25. 7. 2019 15:06

Když jsem kdysi hovořil s Babičkou o vztahu muže a ženy v manželství, tak řekla, že záleží na zásadních kritériích, které si pro partnera dali .

Sama si jako kritéria určila: Aby se k ní muž choval slušně, vydělal dost peněz na zajištění slušné životní úrovně rodiny, uměl opravit zásuvku nebo kapající kohoutek, byl hodný k dětem a uměl vše vyřídit na úřadech. Neslyšel jsem od ní, že by jí vadilo, že děda rád chodí na fotbal nebo si občas zajde pokecat s kamarády u kávy s doutníkem a to, že odmítá s ní chodit do divadla na operu, či balet, považovala za nedůležité. Byli spolu šedesát let až do dědovy smrti

Zřejmě jsou kritéria dnešních žen na kvalitu mužů poněkud nerealistická, když slyším důvody, které většina z nich uvádí jako důvod k rozvodu.

17 0
možnosti

E67d46n85a 55N86o26v23á

25. 7. 2019 20:32

Ano, souhlasím. A sama občas řeším strašné prkotiny, ale už neočekávám, že můj muž bude mít načtenou ruskou klasiku a další "nezbytnosti". Člověk dospěje a změní své názory. Bohužel někteří nedospějí nikdy.

Navíc si myslím, že je to trend doby, žijeme v blaženém období, kdy nejsou u většiny lidí v ČR žádné vážnější trable (pokud někdo neonemocní, nebo nežije na hraně chudoby), proto máme tendenci řešit pakárny a blbosti. A člověk je lehce nahraditelný, vždyť si může ten rozvedený muž či žena domluvit okamžitě rande s x muži/ženami (speed dating). Jsem vděčná, že žiji v této době, ale je potřeba si uvědomovat naši svobodu a umět s ní nakládat.

0 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný počtení!R^;-D;-D

0 0
možnosti

E16d16n69a 46N11o24v13á

25. 7. 2019 20:24

Děkuji za milý komentář!!!

0 0
možnosti

My ženy obecně máme prostě potřebu pořád mluvit, pořád něco řešit, pořád se v něčem rýpat, snažit se vysvětlovat, vyčítat, moralizovat..a přitom ti naši muži..stačí jim fotbal, dobré jídlo, sex ( v lepším? případě ), pěkná baba, ještě hezčí auto, práce, která je baví, když ne, tak aspoň vydělává ( na údržbu auta, popř. vydržování si pěkný baby ) a ticho, klid, max. drbání na zádech. Závidím jim, že nemají potřeby jako my ženy. Někdy jsem si jako ženská sama sobě protivná...ale raději taky sex než sledování fotbalu...;-);-D

Fajn čteníR^

2 0
možnosti

E12d38n43a 20N88o76v12á

25. 7. 2019 20:24

Ano, děkuji za komentář :)!! Úplně s ním souzním, protože my ženy opravdu vše řešíme až moc. A také jsem si někdy protivná. Muž propálil naši novou piknikovou deku doutníkem a já jsem ho málem zabila, přitom se jedná "jen" o deku. No zítra jdu koupit nějakou nášivku a zadělám to.

0 0
možnosti

Ženy a muži - ty smíšené páry nemohou dlouhodobě fungovat.

1 0
možnosti

J83a34n 84R74á46ž

25. 7. 2019 15:09

Když partneři respektují přírodní zákony, na jejichž základě se má muž i žena v partnerském vztahu chovat,nevidím v tom problém.

PS. Vaše poznámka je vtipná;-D

2 0
možnosti

Seberozvoj je tak hrozný slovo, že bych asi taky nechtěl chápat. Část s ateistou je asi nejlepší, ale vyčitky ženy zcela zbytečné, jeptišky nekomunikují s nikým cizím, nejen s jejím manželem ( a do kostela přece nechodí ) :-).

1 0
možnosti

E14d76n36a 35N22o46v11á

25. 7. 2019 19:11

No oni chodí právě na takové popovídání o víře s jeptiškou jednou týdně v rámci té přípravy :D.

Seberozvoj je už taková skoro nadávka totiž :D.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS