Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Dejte hysterce Aztéka,

dejte hysterce Inka,

s Aztékem ať se vyvzteká,

s Inkem ať spinká...

(© Vodňanský&Skoumal)

0 0
možnosti
HZ

Podstata je v tom najít psychologa, který je stejný magor jako jsem já, takže si budeme rozumět. ;)

1 0
možnosti
DP

;-D;-D;-DPaní Hano, Vy jste trefila hrebik na hlavicku.R^

0 0
možnosti
FF

Mám podobné zkušenosti...jeden psycholog nás úmyslně cpal do situací, právě kvůli kterým jsme prodělávali těžké chvíle a chtěli se toho zbavit a prý, že je to odvykací kúra a že bez práce nejsou koláče...museli jsme toho zanechat, protože stres byl nesnesitelný.

Druhý chtěl namalovat figurku. Když byla malá bylo to špatně, když velká tak také a střední?...to už jsme byli rovnou zoufalce;-D

Další se dušoval, že u něj se nám dostane viditelného zlepšení, bohužel prý je ale proto tak drahý. Možná vědět, že skutečně pomůže, člověk by se i zadlužil. Ale po zkušenostech se zaručenými šarlatány asi těžko.

Zkusíme to centrum;-)

2 0
možnosti
EN

E84d12n27a 55N41o32v74á

8. 10. 2017 20:08

Věřím tomu. Hlavne stara garda psychologů je docela sila... Doufám, ze ne všichni, ale z dětství mam hrozne zkušenosti. Dlouhou dobu jsem se jich bála. Trochu mesuge jsem byla jako dite, ale psychologové me uváděli do docela blbych stavu... Držím Vam palce, abyste našel nekoho kvalitního.

0 0
možnosti
Foto

Vážená Edno, jsem rád, že zatím k profesionálům tohoto ražení nemusím. Asi je to dobře, mohlo by jim přeskočit kolečko ze mě. Přeji hodný mozeček!!R^

1 0
možnosti
EN

E37d87n45a 23N98o79v56á

8. 10. 2017 20:06

Dekuji. To je hezké - hodný mozeček, to se mi líbí.

0 0
možnosti
JH

Jedna z mých dcer je psycholožkou. A doufám, že dobrou. Ovšem pečuje především o postižené děti.R^

1 0
možnosti
EN

E10d13n82a 15N32o26v42á

8. 10. 2017 20:03

Věřím tomu, ze je dobrou psycholozkou :). Lidé s mentálním postižením, to musí byt náročná i krasna prace. Předpokládám, ze blbe finančně ohodnocena.

1 0
možnosti
ZB

A víte, že existují i lidé, kteří nekouří s stejně je to pro ně moc?

1 0
možnosti
ZB

Patří pod p. Pavla

0 0
možnosti
JV

S psychologem si člověk pokecá, psychiatr akorát předepíše léky. Možná někdy pomůžou, ale ani jeden však nevyléčí...

0 0
možnosti
EN

E56d79n85a 78N13o36v84á

8. 10. 2017 20:05

Muj psychiatr se take zajímá o to, jak se cítím, co je nového a tak. Mluvíme spolu 30 minut, ale i tak je to hodne oproti jiným psychiatrum, které jsem poznala. Jasne, nedela mi psychoterapeuta.

0 0
možnosti
JK

od 500 kč na hodinu? To is člověk běžně nemůže dovolit.

1 0
možnosti

Bezny clovek prohuli vice jak dva tisice za mesic

0 4
možnosti
Foto

H81a89n62a 23V33l48k95o33v10á

3. 10. 2017 15:22

Inu, nehodlám s Vámi polemizovat ohledně volby psychologa, ale web Známý lékař jsem si jen tak za zajímavosti prohlédla s ohledem na své lékaře....Dokonce jsem připsala hodnocení na naši pediatričku, kterou považuji za skvělou a - světe div se- ostatní taky. Podobné to mám i se zubařkou a ortopedkou, které jsou sice mé kamarádky, ale hodnocení taktéž výborná i od jiných....

Gynekoložka skvělá, leč mírně nervózní a arogantní - souhlasím s ostatními a v zájmu zdraví dělohy i močáku (protože i na to má atestaci) aroganci přijímám. Ostatně sama jsem taky někdy arogantní....

Pravdou ovšem je, že zavítá - li člověk na profil psychologa nebo ještě hůř - psychiatra - neubrání se dojmu, že objektivita přispěvatelů je nutně ovlivněna jejich nemocí. Některé příspěvky působí jako výkřiky rozmazlených dětí, které nedostaly svou hračku.

1 0
možnosti
EN

E15d63n58a 44N75o40v73á

4. 10. 2017 11:37

Hani, jsem rada, ze Vam ten web slouží, tak jak ma...

Ja také z několika případu nemuzu usuzovat, jak to na tam chodí globálně.

No, já jsem asi jeden ten spratek, co nedostal to, co chtěl. Ale zpětně mi ten psycholog přijde proste hrozny. Já jsem taky hrozná, ale na druhou stranu ke člověku, který brečí by se choval lepe i kdejaký laik.

1 0
možnosti

Nejlepší psycholog je procházka lesem (bez dalších lidí) a nejlépe do kopce s výrazným zadýcháním se!!

3 4
možnosti

O psychických nemocech víte kulový...

4 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik