Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

každý nemá smysl pro humor a recesi jako vy a některé vaše komentáře mohou případného pana Božského fakt odradit-jako třeba:

Samozřejmě, že blog je má životní priorita. O dlouhodobý vztah mi nikdy vážně nešlo, nikdy jsem žádný neměla a mít nebudu, muže střídám po pár týdnech, pak je s nimi už nuda. Muže zneužívám pro své psaní, kvůli bydlení, penězům atd., o nic jiného mi nejde. :-/

ale souhlasím že nuda v životě je asi to nejhorší R^

1 0
možnosti

E13d46n44a 74N48o33v10á

7. 10. 2017 11:24

Já vím, Libuše.

Děkuji, že čtete.

Jo, nuda je docela nuda.

0 0
možnosti

To nejlepší na tomto blogu (tím myslím i další články) je, jak autorka dokáže s naprostým přehledem odpálkovat lidi, kteří ji v diskuzi kárají z pozice těch zkušenějších, moudřejších a vůbec všeobecně chytřejších:-) Jen tak dálR^

3 0
možnosti

E32d38n78a 41N33o22v29á

1. 10. 2017 15:34

Milý Jiří, on je totiž každý zkušenější, moudřejší a chytřejší než já :). Já se pak vezu na jejich komentářích.

2 0
možnosti

No vida, zdá se, že ultimativní hrozba zůstala nevyplněna! Pěkné vítězství.R^

1 0
možnosti

E28d20n22a 20N28o36v73á

30. 9. 2017 21:15

Umím v tom totiž chodit :).

1 0
možnosti
Foto

J71i46ř12í 25L17i15b39e91r

30. 9. 2017 10:42

Karma R^ A moc hezký postřeh: "Po vztahu se mnou se většina mužů osudově zamiluje. Některé své ex jsem zničila natolik, že se rozhodli pro single život navěky." ;-D

3 0
možnosti

E43d94n30a 70N23o32v55á

30. 9. 2017 18:39

Děkuji, ano, je to nejvíce pravdivý postřeh ze všech.

0 0
možnosti
Foto

Vy musíte být hodně vášnivá, že pořád mluvíte o chlapech.

1 0
možnosti

E20d44n31a 41N21o19v51á

30. 9. 2017 18:39

Dobrý den, četl jsem, že se chystáte být psychoterapeutka. Já bych se chtěl k Vám objednat, ale mám podmínku, že při tom budete nahá a a že se vás při tom můžu dotýkat.

S pozdravem, Filip Vajdík

Odpovídám na oboje: to víte, muži jsou věčně vděčné téma k hovoru. Ženy to docela řeší. Jinak přítel s terapií souhlasí, účtujeme si 4 tisíce za hodinovou psychoterapii, na které budeme přítomni já, on a Vy. Všichni oblečení. Děkuji :).

3 0
možnosti

Opět výborné a čtivé. A neuvěřitelně osobní. Asi se ze všeho potřebujete hlavně vypsat.... ale Edno, přijde mi, že na sebe ve svých článcích poskytujete až příliš mnoho explozivní munice. A nejen na sebe, ale i na svého partnera. Obávám se, že se ta obrovská otevřenost nakonec otočí proti vám.

Držím vám palce :-)

2 0
možnosti

E77d94n64a 69N47o38v93á

30. 9. 2017 18:36

Upřímně řečeno trochu se akorát bojím, že tady nějaká jeho ex skutečně zazvoní a přijde mi vynadat, nebo případně se mu vrhnout kolem krku. Teď nevím, co je lepší nebo horší varianta.

Otevřenost a upřímnost je má zbraň, kterou odzbrojím své milé i nemilé. Přiznat své nedostatky jak to dělám já, je prostě něčím pošahané. A s blázny nikdo vážně nediskutuje.

0 0
možnosti

E60d31n84a 78N13o66v80á

30. 9. 2017 18:33

Děkuji :).

0 0
možnosti

...děvče, rozumím tomu, že se potřebujete vypsat a dobít si tak baterky. Občas chodím také na svou vlastní dřeň v tom, co píšu. Pomáhá to. Ale díky tomu také vím, že si člověk tímhle přístupem může způsobit otevřenou zlomeninu srdce...

Pak musíte mít po ruce silný lék nebo anestetikum v podobě někoho, kdo by Vám nikdy nepodrazil nohy ani srdce... buď je to vnější element nebo vnitřní... ten vnitřní je silnější.

Přeju Vám ať zvítězíte.

Ne nad druhými.

Nad sebou.

A jen Bůh ví, že sama vím, jak je to těžké... ale důležité je, že to jde.

Když člověk opravdu chce a rve se i za cenu jednoho kroku vpřed a dvou vzad... vím to z vlastní zkušenosti.

V

8 0
možnosti

E80d56n10a 85N28o31v53á

30. 9. 2017 18:32

Víte, já to neberu jako "vypsání se", většinou se vypovídám svým blízkým, své psycholožce atd.. Zde sdílím jen tu třešničku na dortu, kde se snažím o nadhled a někdy docela krutou nadsázku :).

Nicméně Vám děkuji :). A přeji totéž.

1 0
možnosti

Podle mého názoru by si vše o ex si měli partneři(manželé) nechat jen pro sebe. Proč říkat protějškovi, jaký byl(a) jeho ex?? To jsou přece soukromé věci.

6 0
možnosti

E35d38n32a 50N36o84v72á

30. 9. 2017 18:30

Tyjo.. Já bych asi nemohla. Jsem nastavená na upřímnost, na sdílení zkušeností, zážitků a tak. Moji bývalí jsou nedílnou součástí mé historie. Navíc mám k většině svých ex velmi vstřícný postoj a oni ke mně také, rozhodně vztahy s nimi nejsou zkušenosti, které bych chtěla vymazat, které bych měla obavu sdílet atd.

To samé platí o přítelkyních mého muže. Zajímá mě v čem byly skvělé, v čem byly hrozné. A jsem ráda, že o nich mluvíme, i když samozřejmě někdy mě dost štve, ale to tak nějak k tomu patří :).

0 0
možnosti
Foto

Milé děvčátko, zjistil jsem, v dnešní moderní době si ženy málem ve všem vystačí bez mužů. Žádný muž nemůže konkurovat určitému zboží. A dvě ženy si stejně popovídají lépe než většinou muž se ženou. Přeji ŠTĚSTÍ - ve všem!!R^

3 0
možnosti

E56d44n18a 32N34o74v58á

30. 9. 2017 18:26

No víte... Já si bez muže nevystačím, hlavně mnohdy preferuji mužskou společnost před ženskou. A nejlépe si momentálně povídám se svým milým, samozřejmě do té doby než se vrátí k nějaké ex :).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS