Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Zajímalo by mě co si žena myslí, když muž přijede ve Fiat Panda ;-D

2 0
možnosti
EN

E24d64n22a 98N87o14v42á

31. 8. 2017 11:32

To já nevim. Googlila jsem a mne to přijde jako prima auto... Ale nevyznám se.

0 0
možnosti
JK

Zlatokopky buď neexistují, anebo jsou zlatokopky všechny ženy. Záleží na úhlu pohledu.

Spíš by mě zajímalo, proč se v tomto kontextu vždy mluví výhradně o ženách. Je to o preferencích, které vyplývají z biologie, že? Zatímco žena vyhledává spíš silného samce, který je schopen obstarat zdroje a uživit rodinu, zatímco se samička stará o domácnost, muž vyhledává samičku podle vzhledu. Hledá takovou, která ho vzrušuje, má kvalitní pánev a bude rodit zdravé a kvalitní děti.

V moderní době se tyto parametry přesunuly u mužů ze schopnosti lovit na schopnost vydělávat, zatímco u žen jde dnes o štíhlou postavu a reprezentativní vzhled, protože kromě schopnosti rodit musí mít i schopnost muže kvalitně reprezentovat.

Přesto se stále kritizují pouze ženy pro jejich posedlost mužovými zdroji, zatímco mužská posedlost po výstavních postavách se bere jako něco samozřejmého.

Já nevím jak vám, ale mně to přijde přinejmenším zajímavé.

7 0
možnosti
EN

E77d78n97a 88N92o70v79á

31. 8. 2017 11:26

Ano i ne. To záleží...

Každá žena by si prala bohatého muze, kazdy muz by si pral krásnou ženu... Takze naše přání to jsou, otázka jak se s tim vyrovnáme v reálném světe. Ja zlatokopku vidim jako ženu, která vazne upřednostní cifru nad vším ostatním.

Myslim, ze zlatokopky i muzi, kteří jdou po vzhledu, jsou témata docela hojná a častá. A oboje uz asi přestává byt takovy "skandál".

1 0
možnosti
Foto

výživná je také diskuze pod tímto blogem-názory některých zdejších blogerů vám snad odpoví na otázku zda hledat seznámení právě zde je skutečně perspektivní:-)http://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=614231

2 0
možnosti
EN

E61d83n70a 73N29o97v70á

31. 8. 2017 11:09

Já to beru z té perspektivy, ze snad ty normalni muzi se nevyjadřuji. Ze se vyjadřuje jen určitá sorta muzu, kteří však nejsou reprezentativní vzorek populace.

2 0
možnosti
Foto

http://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=579907

kdybyste někde narazila na knížku Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je ti další, tak jí aelspoň prolistujte-třeba se už nebudete tolik divit že chlapi jsou jací jsou a ušetříte si pár let bolestných zkušeností:-)

0 0
možnosti
EN

E30d92n41a 42N19o25v93á

31. 8. 2017 11:04

Podívám se po ni. Víte, ono stejne si clovek musí udělat vlastní blbou zkušenost, aby se clovek poučil.

0 0
možnosti
Foto

R^R^to znám, také když jsem partnera odmítla nadále finančně podporovat tak mi sdělil, že jsem zlatokopka;-Djinak býta zlatokopkou možná není med ale být samoživitelkou je o něco horší-no a jestli vás nebavilo vařit pro Inda který vše financoval věřte že je spousta mužů -nejen Čechů-kteří také očekávají že uvaříte uklidíte po nich a ani je nenapadne že by měli něco financovat

2 0
možnosti
EN

E78d89n31a 75N12o58v41á

31. 8. 2017 11:01

Já to vaření a uklizení brala ve smyslu, ze ja dělám tohle a on vydělává ty penize... Byla jsem s tim v souladu, bylo to fajn, nestezuji si na to, i kdyz z článku to možná vyplývá trosku jinak nez jsem zamýšlela.. Situace samoživitelky je neúnosná a silena..

0 0
možnosti
JS

Já jsem asi 5 let byla, ale ne nějak chtěně, prostě to přišlo.. a bylo to příjemné ne že ne ;-)

1 0
možnosti
EN

E57d34n64a 52N74o62v29á

31. 8. 2017 11:03

Ja to hlavne neodsuzuji. Ale účelově hledat chlapa kvůli penězům se nedá. Kdyz je ma, tak je to samozřejmě dobre.

0 0
možnosti
Foto

Taky nejsem talentovaná;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
EN

E39d82n77a 19N10o91v54á

31. 8. 2017 11:02

Nojo. Někdo holt talent nemá.

1 0
možnosti
EN

E53d35n78a 10N49o38v76á

31. 8. 2017 12:50

Děkuju :).

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik