Diskuse

Jedinečná nabídka sexu (65 plus)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nahodou..., deda ma rozhodne me sympatie. Mel na to koule a rek' si svoje na rovinu. Co je zdravy usudek a co neni, je rozhodne relativni. Vztah a sex mezi partnery s vekovym rozdilem snad dnes neni zadne prekvapeni. Zkratka zalezi, na co kdo ma.:-P

0 0
možnosti
JB

Nejste sama. Kdysi jsem si dala inzerát, jakože dáma v letech, atd. A věřte nevěřte, hlásili se mladí pánové, hledající sponzora za sex. tak to jsem je jako UKLÍZEČKA musela fest zklamat!R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JR

J97a37n 64R61á34ž

30. 8. 2017 12:58

Článek mne pobavil. Karma!

PS. A ve svých 65+ celkem závidím tomu chlápkovi, že má odvahu dát takovou nabídku krásné mladé ženě. ;-D

2 0
možnosti
EN

E68d27n59a 58N47o76v34á

30. 8. 2017 13:44

Mně zase tolik pán nepobavil, ale tak... Buďte rád, milý pane, že nemáte odvahu, že máte soudný úsudek :). Ale možná někde pán pochodí..

0 0
možnosti
PJ

ze si holka pise hlouposti to clovek chape.. ale ze se ty hlouposti objevi mezi nejctenejsimi blogy to uz je na povazenou.. tohle jsou ti lide kteri pujdou volit babise?

4 3
možnosti
EN

E86d70n50a 28N49o49v14á

28. 8. 2017 22:03

Vy nevíte, ze bulvár čte nejvíce lidi? Mě ta vaše politika taky nebere.

2 1
možnosti
Foto

No, jestli si dáváš veřejně inzerát, tak se nediv. Touto cestou objevíš akorát zoufalce. :-)

2 0
možnosti
EN

E33d37n77a 36N20o76v92á

28. 8. 2017 22:04

Vy mate nějaké osobní zkušenosti?

1 1
možnosti
Foto

Ahoj:) Tvoje články mě baví, je velká odvaha nebát se toho a být upřímná - a taky předhodit se komentářům lidí, co by na něco podobnýho nikdy neměli koule. Takže držím se vším pěsti a jsem zvědavá, jak to bude pokračovat se seznamováním - dědové už snad pochopili, že musej o dům dál;-D

2 2
možnosti
EN

E15d14n29a 22N56o74v89á

27. 8. 2017 12:24

Ach, děkuji Ti. Jsem ráda, že čteš.

0 0
možnosti
Foto

Za mlada jsem pro jednu kamarádku napsal tuto básničku, kterou chtěla poslat svému klukovi.

Chtěla bych pochopit.

Nejdříve asi sama sebe,

když srdce potichounku přede,

a občas krvácí.

Chtěla bych pochopit

proč moje kůže po tvé kůži touží,

proč v měsíčním svitu bledne krása růží,

proč dojímá mě láska , co právě přichází.

A možná trochu chápu,

že nebudu již sama ve tmě stát, jak slunečnice ve slunečním jasu v tvém teple budu zrát. To moc bych chtěla.

1 0
možnosti
JP

Vážená Edno, chci vám poděkovat za vaše psaní. Deprese je opravdu záludná a jsou stále lidé, kteří to nechápou. Obdivuji vaši otevřenost.

1 0
možnosti
EN

E58d23n62a 12N12o60v39á

26. 8. 2017 23:54

Ach, děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Jste svá a taková zůstaňte. I kdybyste se chtěla/dokázala změnit, stejně se zase najdou tací, kteří Vámi budou šokovaní, znechucení, popuzení, atd.:-) Takže se nenamáhejte a budete mít aspoň sama sebe...

1 1
možnosti
EN

E38d71n84a 15N27o83v49á

26. 8. 2017 23:53

Děkuji, také si myslím a také se tím řídím

1 0
možnosti
Foto

H81a81n55a 75V73l63k94o87v49á

26. 8. 2017 20:42

Víte, občas sem nahlédnu. Na můj vkus přespříliš zveřejňujete soukromí a konzervativní muže, o které podle Vás stojíte tím odradíte.

Musím se však smát nad výhřezy mužů níže v diskusi o tom, co chodí na inzeráty....

Již několikrát jsem zde psala, že jako ženu by mne něco takového nikdy nenapadlo po zkušenostech mých dvou kamarádek. Obě atraktivní, sportovně založené , jedna téměř panna se zájmem o vážný vztah, druhá stále "hledající" s intervalem muže 1-3roky, ovšem hledající vážný vztah....

Každá z jiného kraje.

A obě se shodují na tom, že na seznamkách různého druhu nacházejí stále stejné muže, kteří pořád nemůžou nalézt to své štěstí....

Krom toho mám několik známých, kteří se na seznamce zadali, do tří měsíců našli protějšek a jsou spolu dodnes.

V čem to asi bude?

1 1
možnosti
EN

E75d54n55a 17N74o31v13á

26. 8. 2017 22:05

S konzervativním mužem přišel pan Zbyšek. Já potřebuji muže, který nejenže nějakým způsobem bude alespoň částečně odpovídat nějakým mým představám a bude se mi líbit a já jemu, ale i bude tolerantní k mým článkům, bude je brát s vtipem a nadhledem. Protože pokud nebude brát ty články, tak nebude brát ani mě.

Soukromí zveřejňuji. Na druhou stranu je to "soukromí", se kterým jsem v souladu a nevidím nic špatného na tom ho předat dál. Především mé zkušenosti s depresí považuji za důležité ke sdílení, neboť mě stále šokuje, že někteří jedinci prostě o depresi nic nevědí... A ten blog je založen na osobním sdělení, svou otevřeností vybočuji (a vybočuji i v reálném světě svou otevřeností).

Možná chápu, co chcete říct o seznamkách.. že některé ženy mají tak vysoké očekávání, že žádný muž nemůže odpovídat jejich představám... Já doufám, že mezi ně patřím i nepatřím. Jak tady lidé říkají, jsem trochu divná, příliš zveřejňuji soukromí apod.. proto najít pro mě vhodného muže a vlastně nejen kvůli tomu, tak asi bude trošku složitější.

0 0
možnosti