Diskuse

Mé představy o ideálním muži (aneb jak si z blogu udělat seznamku)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Kupodivu všechny podmínky splňuji ;-D teď naopak, proč nemůžu potkat ženu, která není příliš povrchní, příliš sobecká, příliš materialistická, příliš kamarádská ( sedí každý den s kamarádkami u kafíčka a plkají ) ?

0 0
možnosti
PM

Já myslel, že už přítele přece máte, ne?

Vypadá to, že seznamování je věda. Ale píšete hezky. Co takhle zkusit dráhu spisovatelky. Psaní knih už jsem zkoušel a je to super pocit držet v rukou vlastní vydanou knihu. Určitě byste napsala něco lepšího něž je těch "50 odstínů jakékoliv barvy" ;-)

1 0
možnosti
DP

Edna , jak už se v několika článcích zmínila, na psaní knihy či knih pomýšlí, soudě podle jejího dosavadního stylu to bude zajímavá a dobře se čtoucí kniha či knihy, mimochodem myšleno naprosto vážně, a já už pomýšlím nato, zamluvit si u slečny Edny "opci" na její knihu či knihy. Napsáno s troškou vložené frivolity, ale taky trochu vážně;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nevím, minule (snad minulý měsíc) jste psala že už chlapa máte, teď zas že už ne... Jinak to v hlavě máte dobře srovnáno, mě by akorát příznám se trochu vadily ty blogy co každý pátek - to aby se jeden bál že ho tam taky rozcupujete... :-P

2 0
možnosti
EN

E25d20n36a 68N98o97v67á

24. 8. 2017 22:50

Já svým partnerům říkám pravdu.. Tedy v blozích nenajdou nic nového pod sluncem.. Ano, partner se rozešel.. Prostě mě jednoho dne začal ignorovat, v pondělí mi řekl, že se uvidíme v úterý a od té doby ticho.. Že je zdráv jsem se dozvěděla od maminky jeho. Plus si znovu obnovil svůj profil na seznamce. Nebyla to dlouhá známost, ale přesto se jednalo o dva intenzivní měsíce, kdy hodně času jsem s ním trávila v nemocnici.. Ale tak.. Evidentně to byl slaboch, který není schopen ani říct sbohem. Tak ať jde k čertu... I když první týden jsem probrečela, druhý týden už jsem naštěstí ok.

0 0
možnosti
Foto

Budou i výsledky? Uvědomte si, že teď budou všichni zvědaví, kolik se Vám ozvalo nápadníků, jaká byla rande atd..:-)

3 0
možnosti
EN

E85d27n68a 30N81o86v73á

23. 8. 2017 20:20

Už mám hlavního favorita na článek... Jinak asi obecně psát nebudu. Navíc jsem ještě mnohým ani neodpověděla.. Což musím napravit.

0 0
možnosti
PH

Chybí mi tam, jestli hledáte introverta nebo extroverta, popř. buď někoho, jehož přirozeností je bavit společnost a mít množství přátel nebo spíš někoho, jehož svět se bude soustředit spíš na úzký okruh lidí (např. rodinu).

1 0
možnosti
EN

E72d44n57a 48N71o93v84á

23. 8. 2017 20:22

Mně to tam nechybí, neboť mi to je šumák.

0 0
možnosti
Foto

Edno, máte to v hlavě srovnané, a jak vyjmenováváte ty mužské kvality, to svědčí něčem nepěkném v naší společnosti - že tyto kvality nejdou běžné. Hlavně tedy ten vztah k práci. Obávám se, že převažují "užívači života", kteří se vyhýbají zodpovědnosti. O tom tady píše i jiná mladá, vzdělaná i hezká blogerka.

Držím Vám palce. Máte odvahu, to je sympatické. R^

2 0
možnosti
JK

Co si pod tou zodpovědností představujete?

0 0
možnosti
HM

H21y80n19e91k 87M29r30t45v77ý

22. 8. 2017 11:40

jestli stě ešte panna, tak béru. prosim a zabaliť s sebou. děkujem V

1 0
možnosti
EN

E22d14n14a 67N13o64v90á

22. 8. 2017 13:37

Jestli jste ještě panic, tak ať Vás taky zabalej a pošlou. My si vás dáme k večeři. Děkuji.

7 0
možnosti
Foto

Já jsem se zamilovala v době, kdy už jsem nejenom absolutně nehledala, ale dokonce ani nečekala, že se tak stane.

A stalo se to takovým způsobem, že dodnes zírám. A do chlapa, který se mým celoživotním snům vůbec nepodobá. Neptejte se na společné zájmy. neexistují. A i tak víme oba, že jsme pro sebe byli stvoření.

Jestli jsem vždy snila o jižním typu, štíhlém, tmavém, černookém, s knírem, tančícím, hudebním, atd., teď mám blonďáka, modrookého vazbiče, který mi už při pouhém pokusu o ploužák málem utrhl nárt.

Někdy je dobré pustit věci po vodě, a něco jiného, krásného po té vodě třeba připluje až ke mně...

:-)R^

7 0
možnosti
EN

E81d29n89a 79N51o31v51á

21. 8. 2017 23:20

Děkuji za Vaší zkušenost. Je moc fajn slyšet, jak někdo potkal spřízněnou duši :). Ano, naše představy a skutečnost se často nesetkají.

0 0
možnosti
JZ

Měla byste ty nároky raději trochu zpřísnit. Těmito projdu bez problémů i já (tedy až na to charisma, které si sám asi nezhodnotím), a takového exota jako mě téměř jistě nehledáte:-)

1 0
možnosti
EN

E23d62n92a 63N49o75v81á

21. 8. 2017 21:19

Tady panuje neshoda, někdo říká, že takového nikdy nenajdu a někdo říká, že je to pohoda.. Tak by mě zajímalo, kde je vlastně ta pravda.

0 0
možnosti
ZH

Teď nějaký náhled z mužské strany. :-)

Ty fakticky hledáš konzervativního chlapa. To je vidět v součtu vlastností - má práci, ve které vydělá dost na uživení rodiny (sám, stálá práce je fakticky předpokladem), chce se usadit, a má širší rozhled.

Máš tam požadavky, které jdou proti sobě - buďto bude mít rád svou práci a slušně vydělávat, nebo bude mít dost času na tebe. Obojí dohromady fyzicky nejde, leda by neměl žádné kamarády a koníčky - to by bylo hodně špatně.

Aby tě konzervativní muž rád bral mezi své (často také konzervativní) přátele, je třeba se tomu trochu přizpůsobit. Chce to konzervativnější oblečení (sekáč nevadí, jen je třeba správně vybírat). Výraznější rtěnky bych doporučoval rovnou vyhodit. :-)

Jak poznáš konzervativního chlapa? Nemusí nutně nosit oblek (záleží na profesi). Pokud někdo nosí oblek skoro i doma, pak už je konzervativní příliš a nejspíš s ním nebude žádná sranda. Konzervativní chlap se obléká účelně. Pokud veškeré oblečení k sobě podezřele dobře padne, pak mu nejspíš pomáhá nějaká žena - máma (ve věku 30+ podezřelé!), nebo manželka. Nebo je metrouš. Zpravidla nemá žádné tetování ani různé kovy zabodané po těle.

Stačí? :-)

1 0
možnosti
EN

E42d62n82a 25N68o55v55á

21. 8. 2017 19:24

Však já nosím takové občas i konzervativnější šatičky ze sekáče, než ve kterých jsi mě viděl.. No.. Protože chodím do práce, kde jednám s lidmi, tak obdobné šaty vážně nemůžu nosit.

Ony si ty požadavky jdou i nejdou proti sobě.. Chápu, že má muž práci, která může být časově náročná, ale víkendy jsou volné.. Můj jeden potenciální partner mi dělal to, že měl na mě čas jen v pátek. A přitom mě mohl klidně vzít sebou na chatu, on tam sekal trávu, já bych mohla také s něčím pomoct a tak... Takže je to opravdu o tom - chtít. Proto si myslím, že tyhle věci nejdou proti sobě.

kdyby partnerovi ta rtěnka vadila, tak ji klidně nebudu používat.

No a asi máš pravdu, že hledám konzervativnějšího muže.. Děkuju za postřehy :)

1 0
možnosti