Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Ty podmínky o mužích jsou běžnými podmínkami žen v ČR. Není to vůbec nic nového. 1) mít práci: každý člověk někdy přijde o práci. Otázka je, jak dlouho ji nemá. Jestliže ji nemá, tka to proboha ještě není automaticky flákač. A pokud je ekonomická krize, tak se stane, že ji aktivně hledá delší dobu a nemůže ji najít. Ale tohle není na nějaké odsouzení toho muže.

2) aby finančně zabezpečil (bez luxusu) : to je další fráze žen, aby to nevypadalo, že jsou zlatokopky, ale zase aby nemusely žít od výplaty k výplatě. Spíše by bylo přesnější kolik hrubého by měl vydělávat. Protože podle článku je to hodně široký pojem .Na druhou stranu je to pro chlapa nespravedlnost, chodí do práce poctivě a pracuje poctivě...ale málo vydělává, tak jej jisté ženy nechtějí

3)Aby ho práce bavila: ve skutečnosti většinu lidí práce moc moc nebaví. Málo lidí má štěstí na to, aby získali práci, která je baví. Jenže složenky se platit musí, takže člověk prostě musí přijmout práci, která ho nebaví. Zvlášť v období ekonomické krize musí člověk brát téměř cokoliv. I když to dost často na rovinu neřekne, že ho ta práce nebaví.. ...takže tady je to pro chlapa taky nespravedlnost, že chodí do práce poctivě, pracuje poctivě, ale jinak ho práce nebaví a opět jisté ženy ho proto odmítnou. Pokud je takový člověk realtivně kliďas, tak si nemyslím, že by to nějak ta nezajímavá práce pro něj ohrozila vztah.

4)Všeobecný přehled: dnes v době internetu má snad už téměř každý všeobecný přehled a nemusí mít ani maturitu. Jenže všeobecný přehled je široký pojem. Otázka je v čem by měl být. konkrétně?? V politice? Aktuálním dění? Fajn, ale těch témat k tomu je hodně. Takže co je pro vás třeba z politky zajímavé, tak ten druhý to považuje za nepodstatné atd. Já např. mám velký a detailní přehled v historii hudby, ale když to mou partnerku nebude zajímat, tak mi řekne, že všeobecný přehled z hudby neplatí! Nebo když se hodně zajímám o politiku (15 let aktivně) a mám levicové myšlení, partnerka pravicové, tak opět ....

1 2
možnosti
JK

řekne, že z politky vlastně nic nevím a takový všeobecný přehled se nepočítá.

5) Kdyby na těchto všech podmínkách, které byly v článku uvedeny lpělo do písmene velký počet, žen tak najisto by jich bylo mnoho bez chlapa. Takže pokud můžete nějaký požadavek raději stáhněte. Protějšek podle všech představ se dost špatně hledá.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý a vůbec ne zoufalý. Zoufalejší mi přijde vymetat bary za účelem seznámení.

Poznat vás by mohlo být zajímavé i bez pomýšlení na rodinný žití. Držím palce.

1 0
možnosti
EN

E41d45n87a 21N23o54v95á

21. 8. 2017 18:57

Však já ráda potkávám i lidi bez účelu seznámení se s potenciálním partnerem. Super, díky, taky si zoufale nepřijdu. Tedy zatím :D.

0 0
možnosti
Foto

no odvaha to je, to jo. A přeju, aby se nějakej bezva chlápek urodil, ono jich zas tak moc není.

2 0
možnosti
EN

E74d76n46a 90N49o59v44á

21. 8. 2017 18:55

Děkuji... Budu doufat, že nějakého najdu.

0 0
možnosti
JL

Dostanete a vyberete si (to je hlavní) toho, kdo se k vám hodí - pokud potřebujete nakopet, vyberete si dobrého kopáče. Pokud potřebujete být milována, určitě si vyberete laskavého člověka. ;-);-)

2 0
možnosti
EN

E34d12n36a 96N78o12v45á

21. 8. 2017 18:55

Tak v tom případě vysílám asi blbé signály..

0 0
možnosti
Foto

M58i11l32a60n 12D17u79d60k91a

21. 8. 2017 17:04

A vlastně proč néééé touto formou.... Mistr Renčín by asi řekl: "abyste nečekala zbytečně...poslední takový umřel v r. 1493" ;-D. Mně ale volání po svéprávném chlapovi nijak zvlášť přestřelený nepřijde a celkem dobře chápu, že ho dotyčná nehodlá živit či poslouchat nářky, jak se proti němu celej svět spiknul :-)

2 0
možnosti
EN

E64d98n96a 71N62o19v35á

21. 8. 2017 17:08

Děkuji, za podporu v tom, že mé představy jsou celkem přijatelné a pochopitelné.

1 0
možnosti
PL

P65e86t65r 51L48a36n67g28e16r

21. 8. 2017 15:43

Zvláštní forma seznamování. Taková ještě víc veřejná než seznamka. Ale třeba budete mít štěstí.

Pak napište, zda to mělo nějaký efekt.

1 0
možnosti
EN

E64d41n55a 77N47o79v66á

21. 8. 2017 16:07

Když mě ty seznamky už lezou krkem. Doslova. Tohle mi přišlo trapně ujeté, trošku "skandální".

1 0
možnosti
Foto

po přečtení vašich předchozích blogů jsem myslela že jste vtipná, teď mi připadáte spíš zoufalá a naivní a za chvíli asi dokážete, že trapné mohou být nejen vševědoucí pětatřicátnice-přesto vám držím palce ikdyž...:-):-)hledáte něco co neexistujenn a věřte že já pár chlapů už poznala;-D

a vašeho budoucího partnera trochu lituju nebude to mít lehký

3 2
možnosti
EN

E67d24n76a 70N19o23v59á

21. 8. 2017 14:26

No... Naštěstí zde někteří sdílí, že zase tak nereálná má očekávání nejsou. Nehledám dvoumetrového blonďáka s modrýma očima a s milióny na účtu. To, že nesplní jednu dvě mé představy nevidím jako takový problém. Respektuji, že Vám mohu připadat trapná a zoufalá, pocit sebetrapnosti zažívám docela často a už se tím jen bavím a nehroutím se. Zoufalá si nepřijdu ani omylem. Zoufale bych si přišla, kdybych slevovala značně ze svých představ. Zoufale bych si přišla, kdybych hledala pana dokonalého. Zoufale bych si přišla, kdybych veškerou svou energii upínala jen na seznámení s mužem. Zoufale bych si přišla, kdybych brečela do polštáře a naříkala, že mě nikdo nechce. Chápu, že pro spoustu lidí tenhle článek není nijak zajímavý, mě by také nezajímalo, jaké má nějaká holka seznamovací ambice.. Ale tato forma zveřejnění mi přišla originální, trochu kontroverzní a trochu ujetá. A seznamky mě teď nějak nelákají. A navíc muž, který ustojí všechny mé články a navzdory tomu mě bude chtít poznat, tak už i to je prostě skvělá věc :).

2 0
možnosti
Foto

Četl jsem některé vaše předchozí blogy a myslel jsem, že už teď máte nějakého toho Inda. Kdybych byl aspoň o 25 let mladší, asi bych vás kontaktoval.

Takže přeji hodně štěstí. V

1 0
možnosti
EN

E67d61n76a 85N50o37v83á

21. 8. 2017 14:17

Ne, Inda nemám. A arogantní snob se semnou rozešel (důvod rozchodu mi nesdělil a vlastně mi ani nesdělil, že se rozchází, to jsem se dozvěděla z několikadenní ignorace a od jeho maminky). Děkuji. Škoda, že nejste mladší :).

0 0
možnosti
Foto

Tak laťka je položena vysoko.;-) Já být o pětadvacet let mladší a bez závazků, tak si snad dám taky inzerát...

Přeju hodně štěstí!R^:-):-)

2 0
možnosti
EN

E53d38n17a 78N98o45v68á

21. 8. 2017 14:14

Myslíte, že vysoko? Já si nemyslím... nehledám dvoumetrového blonďáka s modrýma očima nebo tak..

0 0
možnosti
Foto

Týýý jóóó ́, tak už je z toho tady seznamka.

No nevím.... ale si bych hledal jinde.

2 0
možnosti
EN

E81d38n42a 52N84o21v33á

21. 8. 2017 14:13

To víte, ten idnes může mít tolik využití :D. Mně to přišlo jako zajímavá výzva. Z klasických seznamek mám již pupínky. Takže jsem to chtěla udělat trošku jinak. Navíc na seznamkách není tolik prostoru, abych sdělila, koho hledám a jaká já vlastně sem. Tady je super, že když někdo je ochoten přečíst všechny mé plky, tak pak asi zvládne i schůzku semnou osobně. Ale díky za názor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik