Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LW

Čtení hezké, jenom ta finanční situace se mi nezdá až tak hrozná. Nevím jaké jsou běžné ceny pronájmů v Ostravě (podle tamního vzduchu bych řekl, že by neměly být moc vysoký), ale já měl v Břeclavi za 3 tisíce vlastní pokoj v pěkném a čistém třípokojovém bytě, kde bydlel ještě majitel bytu a jeden další nájemník. A za jídlo jsem měsíčně dal mnohdy i méně než dva tisíce a to jsem sice šetřil, ale nijak extrovně jsem se neomezoval. Takže 6 tisíc na měsíc pravda není mnoho, ale tři měsíce se to dá zvládnout myslím celkem bez problémů.

3 0
možnosti
EN

E42d23n76a 78N51o92v18á

16. 8. 2017 11:15

Měly jsme problem sehnat byt.. Všude chtěli kauci, dlouhodobý pobyt a tak.. No asi neumim zit uplne tak skromně. Mne ty penize vazne brutálně nestačily, ale jako krátkodobý zážitek to bylo fajn, dlouhodobě by chcipla. Dekuji za názor

0 0
možnosti
LM

a ubytovnu jste zklusit nesly? V Brne i ted stoji ubytovna na mesic cca 3000. A bez kauce.

1 0
možnosti
EN

E62d54n37a 71N37o80v96á

17. 8. 2017 9:42

Vůbec nejsem informovaná o ubytovnách v Ostravě. Tahle možnost nám hlavou neběžela.

0 0
možnosti
LM

Asi tak, fakt mi to přijde jako vzdychaní o ničem. Tři tisíce na jídlo často nemají ani lidi co pracují.

1 0
možnosti
EN

E97d50n78a 38N39o70v87á

17. 8. 2017 9:47

To je dost dobře možné. Uvědomuji si to. A připouštím, že v tomto bodu budu možná některým připadat jako rozmazlený a zhýčkaný fracek, ale mně ty 3 tisíce nestačily (a neplatila jsem "jen" jídlo ale i své léky). Když pracuji, tak jsem zvyklá prostě na jiný finančním standard, který zase někteří považují za malý, někteří za vysoký. A žít jen s tím, že mám jen na bydlení a jen na jídlo a musím hodně přemýšlet, zda si můžu koupit šaty za 45 korun je dlouhodobě neudržitelné.

0 0
možnosti
LM

V podobné situaci jsem prožila asi 6 let. Ne zcela zaviněnně, spíš shodou okolností. Nemoc v rodině si nevybírá a někdo pečovat musí. Úplná bída to nebyla, ale žádné velké terno taky ne. Navíc, když jsem zřejmě ze stresu během prvního roku a půl nabrala 10 kg :-(

Člověk se najedl, zaplatil nájem, dceři nějaký levný kroužek, ale na nic jinak moc nezbylo - na kulturu, zájmy. Šaty po někom děděné.

Dost jsem tím trpěla. Izolace způsobila, že jsem se velice podceňovala.

Nedávno se moje dnes již dospělá dcera dívala na fotografie z té doby a komentovala, že na nich blbě vypadám a jak jsem špatně oblečená. Asi to opravdu nebyla lehká doba

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik