Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, moje tchýně rozmluvila zlaté prsteny svému synovi. Brali jsme se s plastem politým "zlatou" barvou, co se dávají na dorty. Bylo mi to strašně líto. Manželství bylo protkané mužovou strašlivou nemocí, kterou jsem zjistila až po svatbě. Po 15 letech zemřel...

1 0
možnosti

E36d77n76a 80N53o44v59á

12. 8. 2017 20:57

To je mi moc líto... Muselo to být pro vás strašlivé, nedokážu si to představit. Doufám, že nyní už je Váš život již lehčí a barevnější. Chápu ty prsteny, jsou to symboly něčeho většího, něco co se předává dětem, něco co trvá. Šetřit na nich je blbost. Tedy chápu, že v některých případech prostě finance nejsou, ale tam kde jsou... Viděla jsem u jedné ženy, že měla snubní prsten vytetovaný, ač tetování neholduji, tak tohle mi přišlo krásné.

0 0
možnosti

E30d77n73a 79N61o67v10á

11. 8. 2017 21:15

Ano, musím byt zamilovaná, ale zamilovanost nespatruji jen v lásce k muzi, ale ke všem a všemu kolem mě. Teď odcházím opojena (ne alkoholem) ze schůzky s blízkým přítelem..

Však já na tom prstenu nelpěla... I kdyby mi dal kolem prstu sedmikrasku a mělo to ten význam chci s Tebou byt, tak bych to brala. Nicméně mám ten příběh rada, chtěla bych zlatý zasnubni prsten (mé prani a jedno z mala materiálních prani, co jsem na partnerovi mela) a on odpoví, ze mi stříbrný musí stačit... A na tomhle principu to bylo nejen zde. Z materialismu si většinou utahuji i ze svých materialistickych potřeb, které mám a nestydím se je přiznat.

Dekuji za Vas zajímavý příspěvek 

0 0
možnosti

Slečno Edno.

Patříte-li k dívkám, které musí být zamilovány, je mi Vás líto.

Nikoho nehledejte, štěstí si Vás najde samo. ;-)

A stříbrný prsten může klidně stát víc než zlatý, netrvejte na banalitách a nehroťte to.

1 0
možnosti
Foto

Blahopřeju Vám k osvobození!:-)R^

3 0
možnosti

E35d61n31a 73N73o89v75á

10. 8. 2017 9:43

Děkuji! Perfektně jste to řekla za mě, bylo to fakt osvobození, ta svoboda, očekávání nových začátku.. Rozešli jsme se a já začala skoro létat (tu bolest jsem si odtrpěla už během vztahu ke konci), takže mi známí říkali, že jsem najednou úplně jiná..

2 0
možnosti
Foto

R^čekat až přijde ten pravý nemá moc smysl-on má každý něco-ještě že jsem vě věku, kdy už mi dítě odrostlo a já nemusím nic hrotit-co přijde to přijde a když me to přestane bavit tak to nechám a jdu dál-ale vám držím palce:-)

1 0
možnosti

E84d75n83a 53N93o36v10á

9. 8. 2017 15:37

Ano, já vím, já chyby respektuji, nikdo není dokonalý. Jenže jsou chyby a chyby. Děkuji Vám :)

1 0
možnosti

Hezke, vtipne, lehke. :)

Z muzskyho hlediska. Ve veku 24 vynechejte 35 a starsi. Proc? Protoze on uz v minulosti o takovou holku asi "pecoval" - pohledna, bezstarostna, blazniva,

co si chce uzivat, delat nepraktickou skolu jen pro radost, nemit odlozeno na bydleni, chtit v 25 letech hned vdavky a 1-2 deti a nechat materialni starosti

celej zivot spis na partnera.

Temer kazda zena chce zazit bezstarostnost, ze se o ni stara muz. Kdyz trefite na nekoho, kdo se v minulosti o nekoho uz staral presprilis, ten uz na to

nebude mit silu, chut, ani energii. Treba si vybirat "neopotrebovane" muze, kteri to jeste nemaj za sebou, anebo byt vice prakticka a pro zivot.

2 1
možnosti

E16d42n81a 19N92o89v27á

8. 8. 2017 17:19

Ten věkový limit beru..

Já vydělávám... Ale tak na hodně skromné žití, ale vyžít by se dalo (já a dítě).

Nechci řešit finanční věci, mé finanční věci řeší nevlastní otec, nějaké fondy a tak.. Já jsem na tyhle věci dutá.

0 0
možnosti

Jen k tomu prstenu... muž má být velkorysý, aby si ho žena mohla vážit. A nemusí to být zlatokopka. Manželka je velmi spořivá, pro sebe si skoro nic nekoupí, ale několikrát mi řekla, že se ji na mě od začátku líbilo to, že nejsem skrblík. I přesto, že mi vynadá, když dám velké dýško :-). Takže, chlapi, buďte velkorysí:

1. nikdy sám nechtějte po ženě, abyste napůl platili večeři nebo kino a nedej bože, abyste se střídali - pokud to sama navrhne, tak alespoň víte, že jste narazili na poklad

2. kytka nebo šperk - dárek, který nikdy nezklame

3. pokud na účtě nemáte alespoň 7mimístnou cifru, nemusíte se bát, že jste narazili na zlatokopku, ta hledá v jiných vodách :-)

3 0
možnosti

E77d75n55a 89N29o95v48á

8. 8. 2017 17:15

Ten prsten mi byl ve finále úplně putna. U nás v rodině stejně běží vtípku typu, že aby si mě někdo vzal, tak mu budou muset zaplatit.

No mě občas nazývají zlatokopka fakt ve skvělých momentech - po třicetiletém muži jsem chtěla, aby si našel normální práci (ne brigádu, ne umění) a rázem mě nazýval zlatokopkou.

Zlatokopka... Přijde mi, že to jsou vážně fakt ženy někde mimo mou realitu. Já se spíše chlubím svou schopností nakoupit za 45 korun skvělé šaty.

Nicméně neuvažovat o penězích by pro mě jako pro finančně negramotnou bylo krásné...

0 0
možnosti

J25a26n 89H95l42e59d18í74k

8. 8. 2017 15:25

jestli v tom zrůdném islámu není za mák pravdy o ženách ? Takové syrové a kruté.

1 0
možnosti

E71d41n45a 55N79o97v47á

8. 8. 2017 17:23

Nevím, jak moc se Korán zaobírá ženami.. Nicméně ano, naše západní vzlyky by ženám z jiných lokalit přišly malicherné a úplně zbytečné. Však ten článek neberte tak vážně. A ženy kruté samozřejmě jsou.

0 0
možnosti

E91d84n65a 17N79o61v85á

8. 8. 2017 12:24

Jinak dekuji Vam za komplimenty. Mé prebujelé ego se zvyšuje 

0 0
možnosti

Velmi otevřená zpověď. :-) Ale - vy, ve svých 24 letech jste mladá a perspektivní, vzdělaná a podle blogu i chytrá a vtipná. proč byste si věšela na krk neschopného a líného starce?

11 0
možnosti

E65d92n13a 93N84o85v15á

8. 8. 2017 12:22

On nebyl líný, i když neměl praci, tak vždy neco delal aspoň brigádně jako dělník nebo IT podpora. A byl na mě vážně hodný po většinu našeho společného soužití. Ale v určitém věku dospěl k názoru, že já nejsem moc perspektivní a tím pádem se stal neperspektivni pro me, tak jsem si sbalila veci a odesla.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS