Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Vymýšlet si věrohodné příběhy musí člověk umět. :-P

2 0
možnosti
EN

E87d86n80a 41N96o87v81á

4. 8. 2017 21:23

Příběhy vam tedy zní, nebo nezní věrohodné?

0 0
možnosti
EN

E82d76n68a 92N33o96v59á

3. 8. 2017 23:29

Děkuji. Budu to brát jako kompliment.

0 0
možnosti
JA

Přesně tak to bylo myšleno.

1 0
možnosti
JA

Příjemné čtení. Vy budete pěkně nebezpečná osůbka pro celé mužské pokolení :-). Přeji hodně dalších stejně čtivých článků.

2 0
možnosti
EN

E48d67n71a 93N31o92v54á

3. 8. 2017 23:07

Dekuji. Samozřejmě jsem nebezpečná i zcela neškodná. Jak pro koho, jen to muzi málokdy ocení.

0 0
možnosti
Foto

Nabízím pohled z opačné strany, na co se dá na seznamce narazit:

1) Obyčejné normální holky, kterým se to nedaří seznámit běžným způsobem, leckdy i pohledné, v kolektivu oblíbené.

2) zoufalky, kterým to také nejde.

3) zlatokopky, princezny - velké nároky, ihned dávají najevo, co by ve vztahu muselo a nemohlo být, přece se ony nebudou měnit nebo přizpůsobovat. Také mají inzeráty pořád dokola.

4) ty co nic neví - to bývá nejhorší. Neví ani, co na seznamce dělají, protože je k inzerátu někdo dokopal, neví co čekat, neví vlastně vůbec nic.

Ještě mne tak napadlo, co byste si pomyslela o profilové fotce u auta, když by to auto byl - třebaže zachovalý - favorit :-)

8 0
možnosti
EN

E65d11n18a 30N74o56v26á

3. 8. 2017 23:09

Tak já jsem prosím ta princezna, která ví, co chce . Zachovalého Favorita beru! Zatím jsem ho nevidela...

1 0
možnosti
MB

Nevím, nevím, jestli je na seznamce něco specifického.. když člověk chápe, co to je.

Je to přece jen první kontakt ..jako třeba oční kontakt či úsměv v tramvaji, či podání upadlého kapesníčku.. O ostatním rozhoduje přece až pocit z toho, co následuje..a další zkušenost z poznávání se.

Spíše jde o to, že někdo z nějakých inzerátů nebo odpovědí na ně konstruuje předem nějaké své představy, má předem nějaká očekávání a pak je zklamán realitou.

Ale jak se to liší od toho, když se vám bude někde na tancovačce dvořit nějaký sympatický usměvavý a pozorný mládenec, napovídá vám kde co...vzbudí ve vás nějaká očekávání...a později se z něho vyklube nějaký podvodník?

Je to už poněkolikáté, co tady čtu stesky na seznamkou. Ale nějak se mi zdá, že autoři si pletou seznamku s nějakým internetovým obchodem...kde si vyberou protějšek svých snů..kliknou...a pomalu čekají nějakou garanci;-)

5 0
možnosti
Foto

Musím se těch seznamkářů zastat. Já sice seznamování tímto způsobem nevyznávám (vlastně i díky zkušenostem svých známých), ale právě od těch známých vím, že mnohdy se na různých seznamkách v jednom kraji "točí" stále stejní lidé (obzvláště muži) v různých intervalech - od půl roku do tří čtyř let. I jedna z mých kamarádek se točí v těchto intervalech. Jde o lidi, které baví zamilovávat se a pořád si myslí, že někde na ně čeká něco lepšího. Je to fenomén posledních deseti, patnácti let, kdy i díky seznamkám je "najít" někoho nového snadnější než řešit první kolizi ve vztahu...

4 0
možnosti
JV

Hypotéku zatím nemám, ale neměl by být problém ji získat. Od popelnic beru skoro mrtvé rostliny a dávám je dohromady. S každou ex mám vše vyřešené. S Indkou jsem nikdy nebyl, ale jsem otevřený víceméně všemu. Jankovitý trošičku jsem, ale to asi každý muž. Peníze byly, jsou a budou. Děti bych chtěl maximálně tři. Je mi třicet. Až Rhetta Butlera omrzíte, tak se klidně ozvěte. ;-D:-)

12 0
možnosti
EN

E51d35n94a 71N51o93v41á

3. 8. 2017 18:58

Super s tou hypotékou, já ji nikdy nezískám. Popelnicové květiny ukazují, že máte citlivou duši. Ex jsou prima. Indky jsou prima asi taky, zvyklé na péči o muže, uvaří, vyperou. jankovitost toleruji do určité míry. Ano, peníze budou, my nebudeme. S dětmi to máte rozumně nastavené. Na to, že je vám třicet, tak máte celkem jasno, to se cení. Až Rhett Butler omrzí mě, tak se ozvu, ale zatím ho žeru, někdy doslova.

4 0
možnosti

Na seznamce jsem se registroval par mesicu zpatky, ale vlastne ji nikdy ani nepouzil a az ted koukam, ze vazne o neco prichazim :)

Tak se, prosim, seznamujte a piste dal, ja bych na tohle asi stejne nemel cas a nervy :)

2 0
možnosti
EN

E37d28n88a 39N21o57v51á

3. 8. 2017 19:00

Už jsem partnera našla. Seznamky mě také začínají děsit. Přeji úspěšné seznamovaní v realitě všedních dnů :).

0 0
možnosti
Foto

Jedna žena tu tuším zde na blogu už uváděla své různé roztodivné zážitky z prvního rande na inzerát. Jako vrchol považuji, když jí na prvním setkání chlápek bez obalu řekl: "Manželka je v porodnici a já jsem teď zoufale osamělý."

10 0
možnosti
EN

E38d17n53a 50N79o82v70á

3. 8. 2017 18:59

Tak to je silné kafe.

2 0
možnosti
Foto

Píšete výborně! Pobavila jste mě, dokonce i jistý druh seznamovací marnosti jsem s vámi cítila. Děkuji za pěkný článek.:-)

4 0
možnosti
EN

E77d52n92a 45N81o71v54á

3. 8. 2017 23:21

Dekuji Vam 

0 0
možnosti
JS

Rasista a finančník jsou perly ;-D

5 0
možnosti
EN

E40d74n80a 60N71o28v48á

3. 8. 2017 23:21

Ano, to jsou . Buďte ráda, ze jste je nezažila.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik