Zkušenosti s prvním a zároveň posledním rande (romantický kýč nečekejte)

3. 08. 2017 12:47:21
O těžkosti a lehkosti seznamování aneb koho lze na takové seznamce vlastně potkat? Já nasbírala mnoho bizarních historek, poznala nespočet pošuků a sama odradila mnoho potencionálních zájemců.

Alternativní název článku Když se rande neskloňuje a zároveň neopakuje (množné číslo od rande je opět rande)

Mezi přáteli jsem už známá firma. Ta, která si hledá chlapa na seznamce. Ta, která si nemůže žádného chlapa najít. Vyvozují z toho většinou dva nepříliš lichotivé závěry – holka má asi příliš vysoké nároky (jo, mám a nestydím se to přiznat) a asi ji žádný muž nechce (to je ta horší varianta, se kterou jsem si poradila následovně – takový ignorant, nedokáže ocenit mé kvality).

Cíleně jsem zvolila seznamku placenou, protože mi něco našeptávalo, že tam budou skutečně jen lidé, kteří se chtějí vážně seznámit. A taky lidé, kteří už jsou fakt strašně zoufalí (ale to mi došlo až později). Nejvýhodnější bylo si seznamku zaplatit na celý rok, tak jsem tak činila (tehdy ještě netušíc, že tu službu opravdu budu skoro rok aktivně využívat).

Za svou seznamovací kariéru jsem potkala vážně hodně mužů. Jednalo se velmi často o první a zároveň poslední schůzku. Protože smrtelně vážně – vy byste s nimi taky na druhé rande nešli. A buďme upřímní, jsem sice skvělá, hezká, inteligentní a bla bla, ale někdy se doopravdy nedivím, že nabídka na druhou schůzku nepřišla.

Jistý muž došel k závěru, že jsem „finančně neperspektivní“, přesně tento pojem použil poté, co se zeptal na výši mého platu. A hypotéku bych se svým příjmem údajně splácela 100 let (tedy čistě teoreticky, protože na „tuhle almužnu“ se prostě hypotéky nedávají). Bingo, přesně to jsem potřebovala vědět. Ač jsem jinak slušně vychovaná mladá dáma, tak v tomto případě jsem zdrhla z restaurace bez placení. Po schůzce jsem mu napsala, že děkuji za pozvání na kávu a ať napíše, až pozná tu „finančně perspektivní“. Na odpověď čekám už několik měsíců a nic. Nedivím se.

Dalšího chlapa jsem odrovnala já svým prohlášením, že mám na nohou boty, které jsem nalezla vedle popelnice a každá bota má jinou velikost (39 a 40). Až zpětně mi došlo, že vypadám jak socka socek, která přehrabuje kontejnery. Ale ty boty vážně byly vedle a v krabici!

Zajímavý případ byl muž po čerstvém rozchodu, rozchod evidentně neměl zpracovaný. Bývalka byla kráva, hysterka, zlatokopka, megera... Dvě hodiny jsem se ho snažila povzbuzovat, naslouchat, přitakávat.. Nepomáhalo to, byl čím dál více nabručenější a otravnější, jeho kecy mi už lezly na nervy. Běželo mi hlavou, zda to mám zapotřebí, a logicky došla jsem k názoru, že nemám. Sdělila jsem mu, že se omlouvám, ale bohužel už budu muset odejít. Reakce? „Jak tak na tebe koukám, tak vypadáš skoro stejně jako ona.“ V ten moment jsem začala soucítit s ex přítelkyní a hlavou mi běžela kráva, hysterka, zlatokopka, megera... Zaplatila jsem za nás oba a zablokovala si jeho číslo čistě preventivně, protože člověk nikdy neví.

Rasistu jsem odradila sdělením, že jsem chodila s Indem. To nepotřebuje další komentář. Jeho sms zněla: „Omlouvám se, ale nesnesl bych pomyšlení, že na mou partnerku šahal nějakej přičmoudlej parchant.“ Parchant nebyl, to vím jistě.

Zažila jsem fůru jankovitých mladíků, u kterých jsem měla pocit, že přede mnou sedí můj mladší bratříček. Bohužel, někteří jsou jankovití ještě ve třiceti. Tyto chlapce jsem měla tendenci vzít za ruku a najít jim nějakou milou, hodnou holku.. Protože já jim sakra matku dělat nechci!

Třicetiletý právník, mírně zoufalý, pracující ve státní správě (plat 15 tisíc, ale ve značkovém triku – i já jsem poznala značkové triko!) hledající job snů, aby vydělal prachy na cestování: „Chápeš, hlavní je hrát poker face. Neukazovat své slabiny, vše je v pohodě, já jsem v pohodě..“ Náš rozhovor probíhal následovně, právník: „Mám trošku problém, vybírají si mě zlatokopky a já pak řeším dilema, zda jí tu kabelku koupit, nebo nekoupit.“ Já: „No tak přestaň nosit ta značková trika, zlatokopky ustanou.“ Právník: „To jsou jen dobrý napodobeniny.“ Zlatokopka nejsem, tak asi proto mě nezajímal.

Hodně mě mrzel muž, který byl inteligentní, zábavný, měl za sebou vážný vztah s ženou s roztroušenou sklerózou (rozešel se s ní tři roky po sdělení diagnózy, takže to nebyl ten rozchodový důvod). Takže jsem říkala wow, wow.. No akorát odjel na dovolenou se svou kamarádkou. Takže tušíte, jak to dopadlo.

Na schůzku s mužem, který mi psal, že by byl rád, abych mu ubližovala, jsem raději nešla, i když mě dotyčný ze studijních důvodů zajímal neskonale.

Ignorovala jsem muže s profilovou fotografií u auta (podezřívala jsem je, že si tím honí/hojí ego).

Odolala jsem muži, který psal, že by rád utrácel své peníze s krásnou dívkou (znělo mi to jako krásná děvka).

Neodepsala jsem učiteli, který chtěl alespoň 5 dětí. Měla jsem podezření, že si tak chce založit vlastní školu. Navíc vypadal jako typická oběť šikany, tak asi proto...

Šedesátiletý muž byl opravdu už hodně starý.

Autor: Edna Nová | čtvrtek 3.8.2017 12:47 | karma článku: 41.62 | přečteno: 11398x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 19.96 | Přečteno: 232 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.82 | Přečteno: 159 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.00 | Přečteno: 9112 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...