"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

7. 05. 2023 13:00:37
Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

No jasně, muž je extra divnej. Jedna moje kamarádka prohlásila, že je chronický “toxík” neboli tzv. toxický manipulátor. Já nejsem tak krutá jako ona, tudíž ho “něžně” považuji pouze za magora. Ale zjistila jsem zajímavou věc, cokoliv, co dělám já je “méně náročné” a “odpočinkové”, zatímco když podobnou aktivitu činí muž, tak se jedná o “makačku” a “záhul”. Což mi přijde docela inspirativní, využívám nyní této strategie také. Zkuste to někdy!

Třebaže mi muž často dost direktivně sděluje, že je doma bordel, že děti jsou nevychované a další skvělé poznámky k mé nedokonalé osobě. Tak na druhou stranu dost často uklízí on. Také díky jeho péči o děti můžu chodit do práce, hravě zvládne dvouletého s čtyřletou. Tudíž si vlastně nemůžu stěžovat. Nebo můžu?

Bohužel je tady ještě jedna věc, kdyby nebyl exot, tak nejsme spolu. Znáte to. Vrána k vráně sedá. Kdysi dávno jej uchvátil můj extra dramatickej blogískovej styl. Myslel si, že když píšu punk, tak punk i žiju. Jo, bejvávalo. Před dětmi. S dětmi se dát žít jen takový polo punk. S mým únavovým syndromem je to spíše styl “Mozart po smrti”.

Muž se taky schází celkem pravidelně se svými bejvalkami. Je mi to putna. Protože já se taky občas vidím se svým ex a rozhodně to neznamená, že bych se k němu chtěla vracet. Spíše naopak. A pokud se k nějaké bude chtít vrátit, tak s tím stejně nic neudělám, je to jeho cesta zpátky, ne má. Děj se tedy vůle mužova. Asi jsem citově oploštělý ignorant. Cynik. Ženská bez srdce.

Muž má ještě několik dalších výhod - nepotřebuje tolik spát (což je vlastnost, kterou oceníte, když jsou děti malé), sní skoro vše, co uvařím (což je skvělé, když se mi jídlo nepovede), většina našich peněz je na mém účtu (což ze mě činí velkou, silnou, nezávislou budoucí single matku). A občas se s ním docela dobře povídá. A vymýšlí nápady, které by mě nenapadly (viz. ta dovolená s ex). Bez něj bych vlastně ani neměla o čem psát! Takže díky, Brute!

Autor: Edna Nová | neděle 7.5.2023 13:00 | karma článku: 27.34 | přečteno: 1276x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 9.58 | Přečteno: 92 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 23.12 | Přečteno: 286 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.91 | Přečteno: 164 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9144 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...