Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A co české děti? Také je necháme mrznout a trpět hladem?

V posledním blogu jsem sdílela osud Zamana, chlapce, který s rodiči uvízl na polsko-běloruské hranici. Nyní sdílím reakce "milých" diskutujících na blogu Idnes.

Většinu reakcí lze shrnout slovy "sorry děti, máte blbé rodiče, co vás tahají za lepším, tak prostě trpte". A nebo taky stejně krásné "lepší, když budou trpět oni, než naše děti". Velmi půvabné, laskavé reakce od lidí, kteří mají teplo a jídlo na dosah ruku, že? 

Ráda bych připomněla, že žádné české dítě není vystaveno takovým podmínkám, i kdyby rodiče byli sebehloupější, sebezlejší a já nevím co ještě... I takové české děti by dostaly najíst a nemrzly by. Protože děti nemůžou za současnou politickou situaci, nemůžou ani za své rodiče, jsou jen nejsnadnější oběť.

Tudíž mi nezbývá než se modlit (podepsat petici a poslat nějaké peníze), aby byla těmto lidem poskytnuta alespoň základní humanitární pomoc, což se stále neděje, neboť do oblasti nejsou stále vpuštěny příslušné humanitární organizace.

Proč se mě to tak dotýká? Protože jsem matka, která trpí při pohledu na trpící děti. V Zamanovi a dalších vidím své děti, akorát mé děti jsou blonďaté a modrooké, takže možná kdybych se zadlužila, možná kdybych chlastala, tak byste se smilovali a aspoň nějaký ubohý dětský domov mým dětem zajistili.

Drazí, zasypte mě nenávistnými komentáři, já tyhle vaše hejty-blejty unesu.

Dodatek: modlím se, ačkoliv jsem stejně jako vy odkojena naší ateistickou společností, tudíž vlastně v žádného Boha nevěřím, ale tahle situace mi přijde tak absurdní, že mi už i modlení přijde přirozené.

Edna, zřejmě pro vás levicová aktivistka, já sama v sobě vidím pouze lidskou bytost, která soucítí i s tmavým Zamanem.

 

Autor: Edna Nová | neděle 14.11.2021 11:08 | karma článku: 38,50 | přečteno: 10074x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO

25. dubna 2024  10:15,  aktualizováno  11:20

V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32,  aktualizováno  11:19

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Automotodrom chtěl 27 milionů za neodjetý ročník MotoGP, soud žalobu zamítl

25. dubna 2024  10:07,  aktualizováno  11:19

Brněnský Automotodrom si chtěl pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požadoval od města a...

Družku bil, přeřezal jí šlachy. Soud muži za dlouhodobé týrání potvrdil devět let

25. dubna 2024  8:49,  aktualizováno  11:18

Olomoucký vrchní soud zamítl odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik