Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

“Zas máš krámy, co?”

“Zas máš krámy, co?” spadá do série “Jak nejrychleji zprudit ženu”. Aneb seznam nejhorších keců, plků, kydů, co jsem si vyslechla.  

“Pro ženu je přirozené býti matkou,” pravil single muž. Neznám nic méně přirozeného než se v noci budit pětkrát či vícekrát a uspávat malé řvoucí cosi. Oteklá jak kráva, s vytahanýma rukama od věcného chování závidím těm údajně bezohledným “kariéristkám” a zdá se mi, že jediný životaschopný stav je bezdětnost.

 

“Každá je zlatokopka,” sdělil zapšklý skoro bezdomovec. V jistém věku jsem začala skutečně řešit, zda dotyčný muž někde bydlí a pracuje. Nazývala jsem to spíše přirozenou vývojovou pragmatičností, než zlatokopectvím. Ale pokud budete trvat na pejorativním označení zlatokopka, když chci, aby měl muž zaměstnání či hodně hodně solidní rentu, tak si prosím poslužte. 

 

“Čekají na prince na bílém koni,” oznámil bodře týpek, kterému nevyšel desátý vztah, během toho mu vyrostl pivní pupek a jal by se seznamovat jen s VŠ vzdělanou ženou, s “přirozeně” sexy postavou, finančně nezávislou, ale zároveň toužil po spíše “podomácky” submisivní ženušce u plotny. Zde bych ráda přemoudřele vyřkla v konvenčním duchu pohádek: “Pokud jsem princezna já, je snad jasné, že očekávám prince!”

 

“Zase máš krámy, co?” vědoucně pronesl hysterik, co se věší z každé maličkosti. Nevím, k čemu bych tu otázku přirovnala směrem k mužům. Něco jako: “Ty seš totální labilní pako, protože je zrovna úplněk, co?” Moji milí, já jsem labilní skoro každý den, bez ohledu na hormonální či astrologické jevy, tudíž nezbývá než gratulovat mému partnerovi ke skvěle vyrovnané partii.

 

“Řídíš jako typická žena!” vykřikl macho pan dokonalý řidič, jemuž hrozí odebrání řidičského průkazu z důvodu věčně překračované rychlosti. Zde jsem dokonale z obliga, protože neřídím radši vůbec a řidičák jsem dokonce pro jistotu ztratila, ale kdybych měla popsat svůj um, tak se popíšu spíše jako typickej lempl co jede dvacítkou, křečovitě svírá volant a oči mu div nelezou z důlku, pohlaví zde nehraje žádnou roli, neboť je slušně schované pod sukní.

 

“Počkej až budeš mít dítě!” A následně: “Jedno dítě žádné dítě, počkej až budeš mít dvě děti!” Věty všech zasloužilých matek pro nezasloužilé matky. Použití je indikováno u všech více či méně stresových či zátěžových situací, protože mateřství je přece jasně největší stres na světě. Je!! Jenže to nemusíme cpát všem horem dolem, na mě se mateřství vyřádilo i vizuálně, kdy za všechny své nové tiky a neurotické projevy vděčím dětem. Aneb mateřství a jeho benefity. 

 

“To tě toho doma moc nenaučili,” protočil oči pan dokonalý nad mou lehce hrudkovitou svíčkovou. Pan dokonalý, jehož poslední rozlučkové slovo nebylo “rozchod”, ale “uvidíme se zítra”. Aby mi pak jeho matka musela taktně vysvětlovat, že to, že mi dotyčný nebere již týden telefon neznamená, že je mrtev, ale že mi dává košem. Pak kdo koho co naučil a nenaučil. Pche.

 

“Podívej se na Terezku, jak všechno hezky zvládá,” obdivně zavyl muž nad jinou ženou, dokonalejší, úchvatnější, ryzejší než vy a než jiné ženy.  Zabít. Zabít je oba.

 

Drazí, berte to s nadhledem jako každý můj kvák. Volné pokračování, tentokrát s názvem "Muži přemýšlí svým přirozením" naleznete zde.

Autor: Edna Nová | pondělí 27.9.2021 9:02 | karma článku: 45,68 | přečteno: 23572x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik