Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

COVID-19 útočí na naše mozky

To si můžu stokrát říkat, že nebudu psát o koronovariru. Jenže jak vidno, viry rozcupují i ta nejlepší předsevzetí. Ač možná naše tělo Covid 19 ještě nenapadl, tak nám alespoň na dálku rozcupoval poslední zbytky duševního zdraví.  

V naší rodině se každý s karanténou vyrovnává svým specifickým způsobem. Níže sdílím možné strategie přežití.

 

Mužova čínská medicína

Muž se rozhodl vykoupit online bylinkářství, zde váš obšťastním povzbudivou zprávou, čajíčky a všelijaké kořeny jsou stále dostupné! Především čínská medicína u nás doma frčí. To, co v Číně nezabralo, nás má nyní spasit. Ale nesmím nechávat promlouvat svůj cynismus, neboť je mi jasné, že zatímco já se z těch brčálkových lektvarů tak maximálně pozvracím, tak osvícenému muži zajistí dlouhý krásný život. Chvalme boží moc placeba!

 

Má závislost na nakupování

Já zase trávím čas ve frontě před online obchody. Tísním se v imaginární čekárně se stovkou dalších, abych pak byla vpuštěna do zcela vybíleného chrámu obžerství. Jenže než se mi podaří najít něco poživatelného, tak jsem opět vykopnuta na dlažbu a čekám znova. A tak pořád dokola. Hysterčím a jakýs takýs nákup objednám u konkurence, kde je nejbližší volný termín doručení za 16 dní. 

 

Dědovy konspirační teorie

Volám starouškům, zda nechtějí také objednat jídlo. Jsou prý dobře zásobeni, děkují pěkně a nazdar. Vyslovím onu pravdu: “Víš, donášková služba má volný termín až v dubnu.” Takže naťukávám v PC potravu i pro staroušky. Trochu upravím jen množství piva, přece nebudu podporovat alkoholismus seniorů v Čechách. Problém nastává u placení, kdy hluchý děd do telefonu křičí, že mi žádné čísla ze své platební karty neřekne, důvod cituji:  “internet si kartu oskenuje, aby mi nějakej hejsek z Číny vybrakoval všechny úspory”. A prosí, abych mu to zaplatila ze svého, on mi po odeznění karantény předá hotovost. Děkuji dědo, mě zřejmě vybrakovat účet můžou. Po pár minutách se ukazuje, že jeho moudrá karta mi stejně zaplacení online nedovolí. Zprovoznit internet banking lze jen na pobočce, kam svého skoro 80 letého dědu jistě vyšlu hned teď. Tudíž, děj se vůle Číňanů, má karta je vám dnes již potřetí k dispozici. Děd si tu svou schová pod polštář a bude doufat, že náš rozhovor nebyl nahrán a přeposlán k nějakému hejskovi.

 

Lhostejnost mládeže

Dítěti je karanténa putna. Na roušku tak akorát zběsile plive. Naštěstí má zaracha a chodí akorát do lesa, tudíž ho snad nikdo neobviní z obecného ohrožování.

 

Psycho kec závěrem

Ovšem neklesejme na mysli; vám, vyrovnaným a uvědomělým jistojistě pobyt doma prospěje. Budete trávit čas se svými nejbližšími, utužíte rodinná pouta, třeba si vyzenujete třetí vědoucí oko. Já, jakožto nezralá žena se pokusím na muže tolik nekřičet a třeba se nerozvedeme! Jo, vlastně, my jsme se ani nevzali, tudíž jsem úplně klidná. 

Autor: Edna Nová | čtvrtek 19.3.2020 12:01 | karma článku: 29,11 | přečteno: 1391x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:05

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

Vrchní soud rozhodne o odvolání muže, který dostal devět let za týrání družky

25. dubna 2024  8:49

Olomoucký vrchní soud dnes rozhodne o odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik