Pana Dachau se vyléčil sexem

6. 02. 2020 11:33:21
Drazí a nedrazí, vítejte v reality show Edny Nové. Předkládaná story o mém blízkém příteli bude lehce sluníčková, mírně bizarní a trochu cynická jako ostatně život sám (a klišé, klišé umím parádně!).

Představení onoho muže

Pan D. žije tak zdravě, že pociťuji zábrany jej někdy pozvat na večeři. Protože já nikdy nevařím bio eko lokál maso jen tak ve vodě. A moje příloha je všechno, jen ne čerstvé, právě utržené, rosou pokryté zeleninové božstvo. Tudíž ho sem tam zlanařím na víno, ovšem to se také ukázalo jako marnost nad marnost, protože nevlastním to echt víno v ceně mých dosud nekoupených zimních bot. A kafe, mou lásku a modlu, nepije, neboť její škodlivost či prospěšnost není stále dostatečně vědecky prozkoumaná. Je posedlý zdravým životním stylem tak moc, že z toho sklouzává k nezdravé obsesi.

Zápletka

Dne 5. května 2019 mi pan D. píše: “Nevidím na jedno oko, myslím, že mám roztroušenou sklerózu.”

Doktorům nedůvěřuje, takže návštěvu praktického lékaře tak nějak odkládá a odkládá. Po půl roce i on, nezmar, rezignoval a MUDry vyhledal.

Z roztroušené sklerózy se vyklubal jakýs takýs problém se sítnicí. Píši jakýs takýs, páč jsem homo tupilus a neznám správné názvosloví onoho churavění, ovšem nebylo to jen tak nějaké nevážné lehárko, hrozil malér v podobě nezvratného, definitivního oslepnutí.

Doporučení od lékařky znělo: nestresovat se, nečinit namáhavé věci a zatím čekat.

Můj přítel je chodící, zhmotněný stres. A rád činí namáhavé věci, protože sportem k trvalému zdraví přece dojdeš. A čekat nechce, protože čekal již dost.

Co teď? Vrhnul se na meditaci. Posílá mi fotografie vonných tyčinek, svíček a dalších serepetiček na navození míru. Meditace nepomáhá. Z meditace přeběhl k půstům. Po dvou dnech půstu je tak oslabený, že mi nezvedá telefon. A pak se potkáme a potkávám smrtku, vyzáblé cosi, co mele o tom, že ještě alespoň dalších 24 hodin bez jídla musí dát. Pokud jsem jej předtím pojmenovala pan Stres, nyní jsem ho mohla s klidným svědomím nazvat pan Dachau. A pak přišlo ticho. Pan Dachau se odmlčel.

Vyvrcholení děje

A pak asi po 2 měsících mi opět píše; jeho OKO se umoudřilo, rozkoukalo a on prozřel.

Zázrak?

Ach ne, “jen” do jeho života vstoupila žena!

Popisoval mi své vzlety a pády se zázračnou, uzdravující dívkou. Podezřívám jej, že chtěl jen radu od dobré, staré Edny, která vede partnerskou poradnu pro zoufalé. Nemedituje, nepostí se. Nevím, jak nebýt neslušná, nepejorativně popsat pejorativním, ale jeho nová žena je něco ve smyslu náruživé, sexuální mašiny, chcete-li bohyně lásky. Obdržela jsem od bývalého pana Dachau popisy sexuálních eskapád, které bych ani číst nepotřebovala, ale jakožto kvalitní poradenská služba snesu i to hafo sexu v jeho zprávách.

Rozuzlení

Sex asi není namáhavá činnost, zklidňuje mysl. Jasně, nějaký macho sexuální maniak mi napíše, že sex je přece všelék. Éterická romantička zase zaručeně pošle komentář, že láska je mocná čarodějka. Jenže já si úplně nejsem jistá, jestli je ta žena pro něj nějakou hlubokou citovou záležitostí. Zmiňoval hlavně ty tělesné věci. O jejím charakteru jen stroze: “Dost žere, je líná, vztahovačná, ale sex miluje!”

Ale OKO funguje! Po dlouhé době si přečetl můj blog a poslal mi na mapě Maroko.

Závěr

Můj přítel se ze všeho nejvíc bál ztráty zdraví. Tak intenzivně bojoval za zdravé tělo, že pozbyl zdravého ducha. Přejme jemu, jeho OKU a dalším částem těla poklidné spočinutí v náruči lehce zhýralé nymfy.

Obdržela jsem laskavé svolení, že o ctěném panu D. můžu psát “co chci”. Tudíž si píšu.

Autor: Edna Nová | čtvrtek 6.2.2020 11:33 | karma článku: 34.90 | přečteno: 2456x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 17.79 | Přečteno: 266 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 27.47 | Přečteno: 403 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 8.74 | Přečteno: 180 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.21 | Přečteno: 9222 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 428 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...