Dívka se syndromem “hledám prince na bílém koni”

23. 01. 2020 12:01:03
Byla jsem ukázkový prototyp zasněné, zakřiknuté dívky, která si myslí, že ji nějaký chlap spasí a vše bude krásné a dokonalé. Aneb story o tom, jak jsem milovala Herkula, intoše a znalce tykve.

Herkules!

Poprvé jsem se zamilovala asi tak v šesti letech do Herkula. Měl dlouhé vlasy, elegantně zabíjel záporáky a běžel každý den v televizi. Tudíž jsme byli docela v častém kontaktu. Dnešní uvědomělí rodiče by asi své šestileté dceři nedovolili sledovat seriál, jehož hlavní náplní je násilí a sex. Ale v devadesátkách to má máma sice odsoudila jako blbost, ale žádný zákaz se nekonal. Ráda bych dnešní starostlivé maminky a tatínky ujistila, že se ona televizní agrese na mně nijak nepodepsala... Ale víte co, psychika je tak zrádná, zamotaná věc, že vám nemůžu odpřísáhnout, že všechny ty mé deprese a další osobnostní průšvihy z 0,001 % nesouvisí s obsahem úpadkové tv opery.

V šesti letech jsem tedy vzdychala po dlouhovlasém zabijákovi s umělým ksichtem a ještě umělejšími svaly. Vkus to byl sice povážlivý, ale nezapomeňme, že Herkules zachraňoval bájný svět. Jednalo se o jasný příklad prince na bílém koni.

Láska ze školy...

Ve druhé třídě jsem se zamilovala do obdobného “záchranáře”. Můj spolužák mi poradil v zeleninovém testu, jak vypadá tykev. Obdivovala jsem jeho intelekt a ochotu, se kterou mi pošeptal při testu, že tykev je to vlevo na jeho obrázku. Cítila jsem, že nás pojí velké tajemství a že jsme dost “punk”, když takhle zákeřně podvádíme při testu. Tím naše rebelská romance ovšem skončila. Nikdy jsme spolu nepromluvili už ani slovo. Já stále doufala a doufala. Dospěla jsem k rozhodnutí, že Filípek je o něco lepší než Herkules, neboť je reálný, ale nadále jsem stejně vzdychala i po Herkulovi. Ani jeden z mých princů neměl s polyamorií nejmenší problém.

Filípek jak princátko přiklusalo na bílém poníkovi, aby neznalé dívce zjevil velkou pravdu o zelenině. Jméno Filip jsem si samozřejmě vymyslela, neboť odhalit pravou identitu se stále neodvážím.

Učenec?!

V pubertě jsem se cítila jak vyděděná, zhrzená duše. V této melancholické bublině jsem četla stále dokola prokleté básníky a Nietzscheho, jemuž jsem absolutně nerozuměla, ale ostatní také ne, což mi umožnilo hrát si na echt intelektuálku. Můj vysněný muž rozhodně musel být velká bedna a ohromit mě sílou své mocné mysli. Zde jen poznámka, že sexy mozek není rozhodně kec, jen si ten sexy mozek nespojuji s Paroubkem. S intelektuálem jsem nakonec čtyři roky chodila; trochu mě zklamal, páč nepřečetl celého Dostojevského, ale jakožto bohemista a literární kritik přece jen můj vkus ovlivnil. A doufejme, že ovlivnění bylo pozitivní, i když za ten poslední, zcela běžný komerční thriller, by mě asi nepochválil.

Nevzdělanou dívku zachránil mladý muž bez koně, ale zase se stohem knih. Zde je nutno poznamenat, že s Herkulem a Filípkem jsem v té době již žádné myšlenkové styky neudržovala.

Prozření

Na prahu dvacítky jsem si uvědomila, že MĚ rozhodně žádný princ nezachrání, přece jen jsem postrádala onu neskonalou krásu a naivitu princezniček. Ovšem archetyp prince na bílém koni jsem asi úplně ze svého vědomí nedostala. Není divu, jelikož nám je postava chrabrého prince silně vnucována od dětství v pohádkách, později v literatuře pro dívky a romantických fraškách jako Pretty Woman a další. Tak se prosím na ženy nezlobte, pokud mají ty své přeslazené, bláznivé představy o dokonalém muži, jsou silně indoktrinovány od dětství!

Princezna se vyšplhala na malého oslíka a vyrazila do světa.


Happy end?!

Nyní mě můj muž tak nějak nenápadně nápadně zachraňuje stále. Jako když přijde urvaný z práce a ještě třeba uspí dítě. Tak nějak očekávám, že on to zvládne, protože je přece silný muž. Ovšem toužím po vyváženosti, tudíž i já muže obšťastňuji svým jedinečným kuchařským umem, kdy asi tak 2-3 týdně uvařím a muž to někdy odmítá pozřít, páč se mu to zdá nebezpečně zdravé. Dále mu jistojistě rozšiřuji obzory, neboť on čte pouze články na internetu, zatímco já čtu vznešenou literaturu někdy i odborného rázu, pokud lze příručky o výchově nazvat odbornými. Ale na chudáka Nietzcheho se stále práší.

Autor: Edna Nová | čtvrtek 23.1.2020 12:01 | karma článku: 43.09 | přečteno: 12971x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.37 | Přečteno: 1182 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1275 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1417 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5855 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Lenka Prokopová

Jarní prázdniny

Máme za sebou jarňáky. Čas, kdy se rodiny přesouvají do jiných regionů nebo do Alp. Čas, který český rodič zpravidla tráví se svými ratolestmi zimními radovánkami. Čas, kdy můžeme být jako rodina spolu.

18.3.2024 v 22:47 | Karma článku: 4.68 | Přečteno: 123 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 986 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXVII.

Společenský život je osvědčeným lékem na splíny, byť v aktuálním abstinenčním modulu s omezenou účinností.

14.3.2024 v 20:31 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 225 |

Lucie Vacková

Viléme, Hynku, Jarmilo! Co to jen na mě leze?

Postupně jsem vyloučila chřipku, virózu, anginu, kovid, neštovice, černý kašel, vši, svrab i záškrt - prostě všechno, co může jeden schytat, pokud pracovní dny tráví v narvané školní třídě.

14.3.2024 v 17:21 | Karma článku: 17.17 | Přečteno: 341 | Diskuse

Lenka Prokopová

Máme psa aneb Moje psí omyly

Říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. Pořídili jsme si tedy nejlepšího přítele. Zatím to vypadá, že je to přátelství naoko.

12.3.2024 v 12:11 | Karma článku: 21.46 | Přečteno: 559 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...