Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

“Láska” na jednu noc aneb sex, laciný víno a další úlety

Protože taková láska na jednu noc nemusí, ale i může znamenat upachtěný sex s cizím chlápkem na záchodě. Čtyři podoby “lásky” na jednu noc.   

Příběh první: Večírková femme fatale  

Všichni to známe, rozchod udělá i z průměrně vyrovnaného jedince tu nejvíce emocionálně labilní trosku… Má přítelkyně se po několika letech vztahu s bídným, mrzkým podsamcem cítila ochuzena o mnohé zkušenosti.  Proto se její víkendy nesly ve znamení večírků a jednorázových lásek, u kterých nikdo ze zúčastněných nestojí o pokračování. Občas mladíček, sem tam ženáč, párkrát cizinec. Asi tentokrát nadsamci. Vzpomínám na její sebevědomé prohlášení: “Vím, že dokážu sbalit každého." Po nějaké době ji ta vyprázdněnost sexu s cizími chlapy omrzela, začala hledat partnera pro život. A tehdy nastal nepatrný zádrhel. Muž na život se jevil a jeví jako výrazně “ohrožený druh”, kterého ne a ne najít.  

 

Story druhá: Osudově v neosudovém baru

Přítelkyně potkala záhadného, dlouhovlasého muže. Strávili noc a ráno povídáním o nesmrtelnosti chrousta. Žádné sexuální zvěrstvo, možná tak letmý dotek ruky. Ryze platonická záležitost. Dle jejích slov splynutí duší.  Avšak během splývání duší jí nenabídl své telefonní číslo a ani žádný jiný kontakt. Ona si chtěla udržet svou hrdost, tudíž se neptala. Ráno měla koupenou jízdenku na vlak, dovedl ji na nádraží a šmitec. Se šmitcem se nehodlala smířit, následující týdny mě tahala do onoho baru každý pátek. Co když se zase objeví. Neobjevil. Tak o něm nějakou dobu snila a nakonec šel život dál. Upřímně jsem si oddychla, týden co týden sedět na tvrdé židli v zaplivaném podniku a poslouchat ódy na cizího maníka, bylo poměrně náročné i pro přítelkyni mého formátu.

 

Vyprávění třetí: Na vínu se nešetři!

Aneb příběh o tom jak šly tři nepříliš bohaté dívky na to nejlevnější stáčené víno do ostravské vinárny. Také příběh o tom, jak od jistého okamžiku znám vše pouze z vyprávění svých družek.  Prý jsem si vyměňovala nejen úsměvy s velmi podivným zjevem, údajně s výrazně starším, ošklivým, nesympatickým, huhňavým tvorem (“jako když si představíš typického vagabunda, takového zabijáka malých holčiček”). Dokonce jsem mu věnovala své telefonní číslo. Prý jsem ho i políbila na obě tváře a dlouze objala. Závěr? Bojím se zvedat cizí čísla, co kdyby se vrah malých dětiček přeorientoval na vraždění velkých žen.

 

Romantika čtvrtá: V baru kvete láska (někdy)

Procházela jsem se v baru kolem muže, který je přesně “můj typ”. Poté jsem se již lehce ovíněná začala na něj usmívat. Nic. Stále více a více ovíněná jsem klábosila s jeho doprovodem. On, ten “můj typ” stále nic. Vlastně velké NIC. Cítím se uražená. Po chvíli si “můj typ” přivedl peroxidovou blondýnu v hrůzném, lesklém mini oblečku. “Můj typ” trpěl evidentním, absolutním nevkusem. Ulevilo se mi, neboť ve zvrácené ženské logice je “nevkusná kobyla” lepší než “plnohodnotná kráska”. Jeho doprovod mě už nicméně nepustil, číslo si doslova vynutil strategií vymluvím ti díru do hlavy. V následujícím týdnu jsem byla lehce frustrovaná, takové ty běžné podzimní splíny rozmazlených holčiček, proto jsem souhlasila se schůzkou s tímto “doprovodem”. Světe div se, nějakou dobu jsem chodila s doprovodem.

Autor: Edna Nová | středa 6.11.2019 13:00 | karma článku: 33,88 | přečteno: 4700x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1289x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrah tělo ubodaného muže hodil do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik