Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Býti zlatokopkou není žádný med

O kariéře zlatokopky jsem párkrát přemýšlela, ale nakonec jsem to vždy zabalila, protože pro to asi fakt nemám potřebné vlohy. Došla jsem k přesvědčení, že být zlatokopkou není žádný med a že taková zlatokopka se musí "vyznat".

O lehkosti a těžkosti bytí zlatokopek

To lehké - orientují se podle cifry (což je konkrétní, jasně měřitelná věc), takže nemusí řešit blbosti jako charisma, vzájemné souznění apod., na druhou stranu obstát v branži zlatokupectví není rozhodně jednoduché (konkurence je zde velká a také musíte mít určité vlohy).

Jak jsem zjistila, že pro roli zlatokopky nemám „vlohy“…

Taková žena se musí orientovat v módním nebi. Vědět, co a kolik stojí. Jaká značka je víc značková. Má znalost v tomto bodě končí u vietnamského Adidasu se čtyřmi pruhy.

Taková žena si umí ohlídat čas (tedy hodinky). Mít jestřábí zrak a prostě se vyznat – jo, tak tyhle jsou za sto. Já si koupila hodinky asi za tři tisíce, paní prodavačka mě ukecala, že jako jo… Mně se to zdálo jako nebetyčný luxus, ale nikoho jsem na ně ještě nesbalila.

Taková žena je zběhlá v ekonomii, v investicích a tak. „Je tenhle chlap perspektivní, nebo jeho akcie půjdou ke dnu?“ Já vím, že nic nevím. Šetřím si do kasičky.

Taková žena dokáže být módní a šik. Jsem nemódní a nešikovná ještě k tomu. Ale kabelku od Lojzíčka Vutona si můžu prý i půjčit. Ale tady je zase ta má nemotornost… Co když ji zničím? Budu x let splácet jednu kabelku?

Taková žena dopředu odhadne naivitu muže… Jak moc krutá bude předsvatební smlouva?

Taková žena ví, že když se muž fotí u Porsche, tak to pravděpodobně nebude jeho automobil. Drobná zajímavost - jedna dívka sdělovala, že každý chlap, který přijede v takovém voze, je sexy.

Plus to, že stále razím heslo, že nejlepší věci jsou vždy zadarmo.

 

Pro některé muže jsem se navzdory relativní skromnosti stala zlatokopkou…

20 korun na hodinu

Ve dvaceti jsem sdělila svému příteli, kterému tehdy táhlo na třicet, že by si už mohl najít nějakou normální práci. Psal knižní recenze (průměrná mzda tak 20 korun na hodinu). Ocenila bych, kdyby třeba bral aspoň minimální hodinovou mzdu, ale on se cítil ukřivděně: „Tobě jde fakt jen o ty prachy. Chováš se jako nějaká blbá zlatokopka.“ (Nyní má už rodinu, tak předpokládám, že nakonec dospěl k tomu, že z dvaceti korun se fakt přežít nedá).

Indova uklízečka a kuchařka

Můj indický přítel během našeho vztahu platil skoro všechny náklady na život, což bylo upřímně dost příjemné…  A já vařila snídaně, obědy i večeře (Indovi prostě rohlík s máslem, či jogurt ani ke snídani nestačil), uklízela (protože mu nedělalo problém házet v opilosti kůrku od mandarinek přímo na zem) a tak… Indovi jsem musela vysvětlit, že tu sakra těžkou tašku s nákupem musí vzít on, nechal by mě to klidně tahat. Pak jsme se rozešli a někdo mě nazýval zlatokopkou, někdo kurvou, já se spíše cítila jak levná pracovní síla (za byt a postel veškerý servis)… Ale každý to chápe jinak.

Autor: Edna Nová | čtvrtek 31.8.2017 8:35 | karma článku: 37,56 | přečteno: 5946x
  • Další články autora

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma: 26,66 | Přečteno: 1196x | Diskuse| Ona

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma: 27,34 | Přečteno: 1288x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma: 25,86 | Přečteno: 1431x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma: 34,76 | Přečteno: 5859x | Diskuse| Ona

Edna Nová

Pro ostatní tabu, pro mě normálka

Nechápu, že mi blízcí, vzdálení i nejvzdálenější nepoložili nikdy tyto zásadní otázky. Aneb další story o tom, jak si narcistně povídám sama se sebou.

26.4.2023 v 13:49 | Karma: 25,19 | Přečteno: 1326x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty zavraždil ženu, tělo rozřezal do dvou kufrů

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6507x
Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Seznam rubrik