Mé představy o ideálním muži (aneb jak si z blogu udělat seznamku)

21. 08. 2017 8:18:19
No tak představovat si ta holka může ledacos. Aby to taky nepřepískla a nezůstala na ocet. Čeká snad prince na bílém koni?! A nejhorší jsou ty trapné pětatřicítky, které spolkly všechnu moudrost. Doufám, že tak dalece ještě nejsem

Drazí a milí, prosím, sdílejte. Odměna Vás nemine, pošlu Vám fotografii prvního dítěte (nejlépe ještě rudého a zakrváceného) a foto hrdého tatínka jak přestřihuje pupeční šnůru... Plus další obdobné hitovky, o které zaručeně nikdo nechce přijít.

Koho tedy marně hledám? Bohužel originalitou zde nehýřím.

Hledám muže, který bude vědět, co vlastně chce (tak zhruba, nepotřebuji žádnou společnou desetiletku). Neřekne mi, že se hledá. Neřekne mi, že neví. Neřekne mi, že si chce tak nějak užívat života (na užívání není samozřejmě nic špatného, jen mít užívání jakožto jediný životní cíl je docela málo).

Hledám muže, který bude mít všeobecný přehled (nemusí mít vysokou, nemusí mít načteného Tolstého). Ale nebude odsuzovat, že já vysokou mám a Tolstého jsem taky četla.

Hledám muže, který bude mít práci a nejlépe, aby ho ta práce alespoň trochu bavila (protože když vás práce nebaví, nebo nevíte, co vlastně chcete dělat, tak je to dost otrava pro Vás i okolí).

Hledám muže, který se bude chtít usadit a mít rodinu (ano, musíme se poznat, ale nemusíme se poznávat deset let).

Hledám muže, který bude ochotný trávit čas se svou milou (tzn. ne jedno rande za týden, já ráda poznám tvé přátele, tvé koníčky, v tomhle ohledu jsem tvárná a přizpůsobivá). A můžeme jen vedle sebe sedět a mlčet a souznít a tak...

Hledám muže, který bude přiměřeně sebevědomý a přiměřeně dominantní (ne nesmělý klučík, ne citově labilní muž, odmítám přehnané macho typy, zdravý střed).

Hledám muže, který bude schopen finančně zabezpečit rodinu (nepotřebuji luxus, nejlepší věci jsou zadarmo, ale chci nějaké materiální jistoty – klidně mě v komentářích rozcupujte).

Hledám muže, který bude mít pro mě nějaké kouzlo nebo charisma (nemám žádné preference ohledně vzhledu, výšky, asi ne extrémně tlustý (nad 120 kg) a ani extrémně hubený (pod 60 kg). Ale foto nějaké pošlete, rozhodují sympatie.

Mé věkové preference 30 – 37.

A kdo vlastně hledá muže?

Jsem mladá a relativně pohledná... Jsem oblá, ale ne tlustá (tzn. 164 cm /60 kg, prsa C-D, boky).

Mám nyní tmavší vlasy než na fotografii (ale zítra to může být zase jinak), používám výraznější rtěnky a nosím šaty nebo sukně.

Jsem průměrně inteligentní (čtu, píšu, sleduji kulturní dění). Nerozumím politice a mapám (zatoč semnou a jsem ztracená), ale ráda a se zájmem si vyslechnu Tvé názory.

Už se nezblázním, protože Bohnice jsem již zažila (zkušenost skvělá, ale jednou a stačilo).

Chci děti a chci je před třicítkou (ne zítra, ne za rok, biologické hodiny mě zatím naštěstí tolik netrápí).

Jsem tolerantní, flegmatická, spíše submisivní (ale bacha na to, nejsem žádná puťka, svůj názor si obhájím).

Většinou bývám lidem sympatická (ráda poznám Tvé přátelé a neboj, nebudu jim říkat, že jsem utekla z blázince...)

Myslím si, že umím celkem vařit a péct, jen tě nesmí vyvést z rovnováhy můj chaos při vaření.

Jsem občas „trochu“ mimo (když odložím svůj mobil do sprchového koutu, kabelku kamkoliv).

Nekouřím, alkohol decentně a piji kávu (raději se neptej, proč si v kavárně objednávám druhé nebo taky třetí espresso). Nevadí mi kuřák, alkoholika však nechci (to už tu taky bylo).

Značka – však ono to seznámení zase tolik nespěchá. Pokud nebudu odepisovat, tak je o mně asi velký zájem (raději píšu rovnou – IRONIE). Pište na můj mail ednabloguje@gmail.com a pošlete i nějaké (nejlépe Vaše) fotografie.

Pokud chcete vědět o mně více, tak si přečtěte článek „Co žádný muž nikdy neocenil“ a „Co jsem asi měla na první schůzce zamlčet“ no a možná i ten o svatbě „Jak jsem se chtěla ve 24 letech vdávat“.

Autor: Edna Nová | pondělí 21.8.2017 8:18 | karma článku: 33.69 | přečteno: 3903x

Další články blogera

Edna Nová

Kdo vypil nejvíc piv?

Já, děti a muž jsme se socializovali se skupinou přátel po dobu čtyř dnů. Vyrazilo nás dvacet dospělých a nespočítatelně dětí do jednoho nejmenovaného penzionu v Čechách.

21.5.2023 v 10:49 | Karma článku: 26.53 | Přečteno: 1186 | Diskuse

Edna Nová

"A není ten Tvůj chlap nějakej divnej?"

Poté, co jsem zveřejnila blogísek na téma Muž chce jet na dovolenou se svou ex, tak mi přišla tahle reakce. Níže se k tomu podrobně vyjádřím.

7.5.2023 v 13:00 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1276 | Diskuse

Edna Nová

Můj muž chce jet na dovolenou se svou ex

Tak opět si nemám s kým přátelsky popovídat, tak pokládám otázky sama sobě. Narcismus level milion.

6.5.2023 v 12:59 | Karma článku: 25.73 | Přečteno: 1421 | Diskuse

Edna Nová

Násilník čeká na každém rohu!

Muž vzal čtyřletou a odjeli na Sicílii. Já a dvouletý vegetíme doma. Dalo by se říct, že ideální stav... Jenže oplývám nějakým zázračný darem - lepí se na mě každé drámo.

27.4.2023 v 13:56 | Karma článku: 34.71 | Přečteno: 5856 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 6.45 | Přečteno: 129 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.70 | Přečteno: 8680 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 424 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.06 | Přečteno: 663 | Diskuse

Helena Opršalová

Fixovaný zlobílek

Sedím sama v koutu restaurace. Manžel právě odlezl i s talířem a někde mezi barem a záchody se snaží nakrmit zdrhající dítě.

25.3.2024 v 14:09 | Karma článku: 12.37 | Přečteno: 578 | Diskuse
VIP
Počet článků 135 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 6490

Poslední kniha Cynická lovestory dostupná zde:  https://bit.ly/KupCynickouLovestory

Asociální extrovertka. Cynik. Neúspěšná zakladatelka čtenářských klubů. Povolání nejisté. Milovnice absurdit. Propagátor deprese a jiných anomálií. 

Autorka knih Ženy z Bohnic, Konec aneb Začátek. V současné době (ne)pracující na další knize, (ne)starající se o dvě děti.

Kontakt: ednabloguje@gmail.com

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...